مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

دبی به عنوان عروس خاورمیانه شناخته می شود و یکی از شهرهای امارات متحده عربی است که در 50 سال اخیر دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است و به همین دلیل دبی سالانه پذیرای میلیون ها مسافر از سراسر جهان است. در سفر به دبی، سازه های منحصر به فردی مانند برج خلیفه، سواحل زیبا و صحرای نبی را خواهید دید که در هیچ جای دنیا نخواهید یافت. نکات مهمی که قبل از سفر به دبی باید در نظر بگیرید یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه کنید. موارد زیر برای رسیدگی کامل به موارد فوق در نظر گرفته شده است.


آب و هوای دبی در فصول مختلف سال چگونه است؟

توجه به آب و هوا یکی از موارد مهم قبل از رفتن به دبی است; این شهر در قسمت پایین خط استوا قرار دارد و بارندگی بسیار کمی دارد. به همین دلیل آب و هوای این شهر معمولا گرم است و برای کسانی که در مناطق سردسیر و کوهستانی زندگی می کنند این آب و هوا مناسب نیست و رطوبت زیاد باعث تعریق مداوم می شود. بین بهار و تابستان هوا بسیار گرم و غیرقابل تحمل می شود و میانگین دما به 48 درجه سانتی گراد می رسد.

نوامبر تا فوریه برابر است با آبان تا پایان بهمن، بهترین زمان برای سفر به دبی دمای هوا در این ماه ها بین 20 تا 27 درجه سانتی گراد است و می توانید در سواحل زیبا و جذاب دبی شنا کنید و از گشت و گذار لذت ببرید. از هیجان کویر لذت ببرید.



مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

قبل از سفر به دبی، دانستن مدت زمان پرواز بسیار مهم است. پرواز مستقیم از تهران به دبی و 2 ساعت و 20 دقیقه طول می کشد.



بهترین هتل های دبی کجا هستند؟

هتل های زیادی در دبی وجود دارد. رزرو هتل قبل از سفر به دبی ضروری است. شهر مدرن دبی دارای استانداردترین هتل های جهان است که بازدیدکنندگان می توانند در آن اقامت کنند.

در ادامه زیباترین و مدرن ترین هتل های این شهر خاص معرفی می شود.



هتل برج های جمیرا امارات

هتل جمیرا یکی از هتل های 5 ستاره دبی است. این هتل دارای 400 اتاق و امکاناتی مانند ماهواره، صرافی، باشگاه ورزشی، رستوران های مختلف با غذاهای بین المللی می باشد و همچنین خدمات شاتل رایگان به دبی مال، داون تاون دبی و ... را ارائه می دهد.

آدرس هتل جمیرا: امارات; جاده شیخ زاید برج های امارات



هتل رافلز

هتل 5 ستاره رافلز دارای 252 اتاق است و 15 دقیقه با فرودگاه دبی فاصله دارد. مرکز خرید وافی دبی در نزدیکی این هتل زیبا واقع شده است. مواردی مانند: سونا، جکوزی، استخر روباز، منوی رژیم غذایی ویژه، خدمات نگهداری از کودکان، سرویس اتاق VIP از جمله امکانات این هتل است.

آدرس هتل رافلز: دبی، بر دبی، مرکز خرید وافی، جاده شماه رشید



هتل تاج دبی

هتل تاج یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است که در قلب شهر واقع شده است. این هتل 296 اتاق دارد و هر اتاق منظره ای عالی از شهر دارد. هتل تاج دارای رستوران های متنوع و متنوعی است که غذاهای هندی، انگلیسی، بین المللی، مدیترانه ای، آسیایی و عربی سرو می کنند.

آدرس هتل تاج: مرکز شهر برج خلیفه، دبی



هتل برج العرب جمیرا

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا دارای 202 اتاق در 27 طبقه است. امکانات هتل شامل 9 رستوران است که در آن می توانید انواع غذاهای بین المللی را میل کنید. این هتل چشم اندازهای خیره کننده ای از خلیج فارس دارد.

آدرس هتل برج العرب جمیرا: خیابان جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



هتل پارک حیات دبی

هتل پارک حیات یکی از هتل های 5 ستاره شهر زیبای دبی است و دارای 225 اتاق می باشد. این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 2 کیلومتر، تا دبی مال و برج خلیفه 15 دقیقه با ماشین و تا ریزورت ساحلی دبی حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. شایان ذکر است امکاناتی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار می دهد شگفت انگیز و منحصر به فرد است و سفر آنها به دبی را برای مهمانان خود تجربه خوبی می کند.

آدرس هتل پارک حیات: باشگاه قایق رانی و گلف دبی



هتل مینا سلام

هتل 5 ستاره مینا السلام دبی دارای 292 اتاق است و منظره ای باشکوه به دریا و خلیج دارد، بنابراین تماشای دریا در این شهر کویری تضاد دلپذیری را به ارمغان می آورد.. ناگفته نماند که این هتل. یک ویژگی دارد. اتاق های مخصوص معلولین و همچنین برای سالمندان است.

آدرس هتل مینا السلام: جاده جمیرا، دبی، امارات متحده عربی



خلاصه

در این مطالعه نکات مهمی قبل از سفر به دبی بررسی شد که در نتیجه سفری شیرین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان تجربه خواهد کرد. توصیه می شود در صورت نیاز به خودرو در مدت اقامت خود در دبی می توانید از شرکت های اجاره سادات خودرو اجاره کنید. شایان ذکر است که با استفاده از خدمات اجاره خودرو در دبی در هزینه و زمان خود صرفه جویی خواهید کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد