مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مهم ترین تجهیزات کارواش کدام اند؟


شوینده فشار قوی الکتریکی Quadro 800 TST به عنوان دستگاهی قدرتمند از رده های صنعتی در محیط های صنعتی با شرایط دشوار کاری مورد استفاده قرار می گیرند و به منظور حفاظت از دستگاه در برابر ضربه ها و صدمات احتمالی سپرهای محافظی بر روی آن تعبیه شده است که از شدت ضربه های وارده به دستگاه می کاهد. این نوع دستگاه کارواش خانگی تا فشار کاری ۱۲۰ بار را ارائه می دهد و برای مصارف خانگی بسیار مناسب است. فشار کاری پمپ های واترجت سه فاز تقریبا دو برابر فشار کاری مدل تکفاز بوده که این موضوع بر سرعت شستشوی خودروها خصوصا ماشین های سنگین تاثیر گذار است. شاید عجیب به نظر برسد که در مناطقی از جهان که مشکلی از نظر تأمین آب شیرین ندارند تا این حد استفاده از فناوریهای مربوط به مدیریت مصرف آب جدی و روز به روز در حال گسترش است. بر حسب میزان قدرت مکش این جارو برقی ها به انواع تک موتوره ، دو موتوره و سه موتوره تقسیمبندی میشوند و هرچقدر تعداد موتور جارو بیشتر باشد قدرت آن نیز بیشتر است و از نظر نوع برق مصرفی به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم بندی میشوند. این مهساز کم مصرف برای انجام فعالیت نیاز به برق 220 یک فاز دارد هر چند که بنا به درخواست مشتری ، کارخانه سازنده می تواند سیستم برق مصرفی دستگاه را به برق سه فاز صنعتی مجهز کند.

از طرفی برق تکفاز معمولی در راه اندازی تعداد پمپ های تکفاز محدودیت دارد از این رو برای کارواش های بزرگ حتما نیاز به برق سه فاز خواهد بود. ضمنا حتما در قرارداد ذکر شود اگر تحت هر شرایط قرارداد تمدید نشد ملک مورد نظر به فاصله حداقل یک سال به هیچ کارواشی دیگری اجاره داده نشود. نمونه های مختلفی را می توانید در وب سایتمان مشاهده کنید و با توجه به ظرفیت و کارایی که مد نظر دارید، محصول دلخواه را خریداری کنید. برای کارواش های سواری تقریبا محدودیت آنچنانی از نظر موقعیت مکانی وجود ندارد فقط توصیه میشود در نقاطی که ترافیک سنگین است یا مسیرها حالت عبوری دارند با وسواس بیشتری تصمیم گیری نمایید. نازل یک ابزار جهت تعیین نحوه پاشش آب است که در انتهای دستگاه کارواش دستی متصل می شود. در دستگاه اتوماتیک کارواش، برس های شستشو جهت جدا نمودن آلودگی ها از بدنه اتوموبیل استفاده می شوند.

برای مثال می توان به استفاده از این دستگاه در رستوران ها ، مرغداری، گاوداری ، کشاورزی ، سالن های پرورش طیور و در مکان هایی که تجمع افراد زیاد است به منظور ایجاد تهویه مطبوع و طراوت محیط از آن استفاده نمود. برای حل این مشکل معمولا توسط سیستم جمع آوری فاضلاب تعبیه شده در زیر دستگاه فاضلاب کارواش جمع آوری شده و تصفیه می شود و تا حدودی مصرف آب را کنترل می کنند. پیش از خرید دستگاه کارواش صنعتی به چه نکاتی باید توجه نمود؟ داشتن اتاق تأسیسات به کارواش نظم داده و تجهیزات کارواش در مکانی دور از دسترس افراد غیر قرار خواهد داد و از بابت سلامتی تجهیزات خیالتان را راحت خواهد نمود. با احتساب این اعداد در تعداد جایگاه های شستشو و میانگین تعداد شستشو ی خودرو در هر جایگاه در ماه میتوان میزان آب مصرفی مورد نیاز را برآورد نمود. مواد شوینده تخصصی خودرو شامل ترکیبات گوناگونی برای مصارف حرفه ای هستند. انتخاب مکان کارواش بستگی به بازار هدف شما و اینکه میخواهید به چه دسته ای از افراد خدمت رسانی کنید دارد.

همانطور که از نامشان پیداست این جارو برقی ها علاوه بر مکش گرد و خاک و زباله های جامد توانایی مکش مایعات را هم داراست و سیستم فیلتراسیون آنها به گونه ای طراحی شده که حتی در صورت مکش آب هم هیچگونه مشکلی برای موتور جاروبرقی پیش نیامده و اپراتور هم از برق گرفتگی به دور خواهد بود و مایعات مکش شده به راحتی قابل تخلیه خواهند بود. از آنجا که معمولا به کارواش ها اجازه استفاده از آب تصفیه شده شهری خصوصا در شهر های پر جمعیت و مناطق کم آب کشور داده نمیشود تامین آب مصرفی کارواش در بلند مدت تبدیل به چالشی مهم در جهت توسعه فعالیت کارواش شده است که در صورت عدم برآورد میزان دقیق آن میتواند تبدیل به معضلی بزرگ شود. اما استفاده از آن ها برای مدت زمان زیاد و مصرف صنعتی عاقلانه نیست و هر چند دستگاه از لحاظ کیفیت خوب باشد، به علت استفاده بیش از اندازه می شوزد و هزینه خرید یک پمپ دیگر روی دست شما قرار می گیرد. البته در صورت استفاده از کارواش بخار به علت مصرف بسیار پایین آب و درنتیجه تولید پسآب فاضلاب بسیار کمتر آن حساسیت این موضوع بسیار کمتر می باشد.

خرید تجهیزات کارواش:

http://www.rajanews.com/node/343571