مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

9 ویژگی مهم Yoast SEO


9 ویژگی مهم سرویس SEO Yoast بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصول برای کمک به بهبود سایت و رتبه بندی آن است. افزونه Yoast SEO برای وردپرس احتمالا یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها است. در ادامه این مقاله 9 ویژگی مهم ابزار SEO Yoast را توضیح خواهیم داد. با وبلاگ همراه باشید.

سئو شما هستید

با استفاده از این ابزار می توانید به سئوی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک پلتفرم آموزشی که برای حل مشکلات پیشنهاداتی ارائه می دهد نیز شناخته می شود.

چرا Yoast SEO؟

این ابزار فراتر از کمک به شما در داشتن یک وب سایت بهینه است.

این افزونه می تواند به عنوان یک سیستم یادگیری استفاده شود زیرا نکاتی را در مورد نحوه حل مشکلات به شما ارائه می دهد.

تنظیمات آن به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های سایت شما می دهد.

ترکیب پاراگراف

Yoast SEO ساختار پاراگراف شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به ارائه محتوای بهتر و بهتر کمک کند. این شامل اطمینان از طولانی نبودن پاراگراف ها، کوتاه نبودن جملات و وجود کلمات انتقالی است.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما قادر به درک محتوا نباشد، می توانید آنها را برای همیشه از دست بدهید و همچنین متقابلاً، اگر محتوا آسان و قابل درک باشد، مشتریان مادام العمر زیادی را جذب خواهید کرد و فروش های متعددی را تجربه خواهید کرد.

چگالی یا شدت کلمه کلیدی

تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در طول تولید یک مقاله یا محتوا تکرار می شود، تراکم کلمه نامیده می شود. یکی از ویژگی های اصلی این افزونه وردپرس شناسایی و پیشنهاد بهترین کلمات کلیدی شماست.

همچنین استفاده از کلمات کلیدی به مقدار کم برای بهینه سازی وب سایت مناسب نیست و تعادل باید به صورت پیش فرض تنظیم شود، با استفاده از افزونه Yoast می توانید تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا، استفاده از کلمات کلیدی بسیار زیاد یا بسیار کم را مشاهده کنید.

خوانایی

جالب اینجاست که محتوای آسان خوان دارای نرخ نگهداری بالاتر و بازدید بیشتر است.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار جمله شما را تجزیه و تحلیل می کند و مطمئن می شود که پست های قابل خواندن ایجاد می کنید.

این کار باعث می شود مخاطب محتوای سایت شما را بهتر درک کند و منجر به ماندگاری و خواندن کامل مطالب شود.

توضیحات متا

به زبان ساده، توضیحات متا یا توضیحات متا خلاصه ای از محتوای سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک جستجو شده نمایش می دهد که در جذب بازدیدکنندگان سایت و سئو بسیار مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه این است که به شما امکان ایجاد، تنظیم و ویرایش متا توضیحات را می دهد و در صورت کامل بودن محتوا، با استفاده از یک خط رنگی، یک خط سبز نشان می دهد.

پشتیبانی لینک

همه شما می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در توسعه محتوا و وب‌سایت شما هستند و همچنین برای ارتباط با بازدیدکنندگان مفید هستند تا به آنها در یافتن محتوای مرتبط دیگر کمک کنند.

تنها چیزی که برای مدیریت کامل این لینک ها در سئو وردپرس با استفاده از افزونه Yoast SEO نیاز دارید این است که لینک های داخلی و خارجی موجود در محتوا را به شما نشان دهد و بررسی کند که آیا محتوا لینک های استاندارد زیادی دارد یا خیر. چطور هستید؟

استفاده از کلمه کلیدی مشابه

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پست ایجاد شده به کلمه کلیدی متفاوتی تکیه می کنند تا به صفحات کمک کند بدون رقابت برای موقعیت مشابه، در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

Yoast تمام کلمات کلیدی را که قبلا استفاده کرده اید ذخیره می کند و زمانی که از آنها استفاده کردید به شما اطلاع می دهد.

استفاده از کلمات کلیدی در زیرنویس

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه کرده اند، عناوین ایجاد شده در محتوا از طریق عنوان است. با این حال، همه این موارد برای ایندکس کردن محتوای شما کار می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات و سایت شما دارند.

Yoast این زیرعنوان ها را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده اید یا خیر.

اکثر وب مسترها بر این باورند که گنجاندن کلمه کلیدی حداقل یک بار در عنوان برای موتورهای جستجو و خوانندگان ایده آل است.

لینک های ارجاع

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) می تواند به افراد کمک کند محتوای جایگزین شما را پیدا کنند. در حالی که وردپرس می تواند این پیوندها را به طور خودکار تغییر دهد، Yoast SEO به شما کنترل بیشتری می دهد.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

افزونه Yoast SEO برای وردپرس نیز قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات خاص با شبکه های اجتماعی را دارد. اگرچه پست بدون این تغییر همچنان به اشتراک گذاشته می شود، اما می توانید یک تصویر متفاوت به پست اضافه کنید یا یک توضیح خاص برای فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

استفاده از این ابزار به پست‌های شما کمی سفارشی‌سازی بیشتری می‌دهد، که می‌تواند به جذب مخاطب و ایجاد بازدید کمک کند.

تولید محتوا به عنوان یک سئو سایت بسیار مفید در نظر گرفته می شود، این درایو به وب سایت شما کمک می کند تا بیشترین بازدید و دیده شدن را تا حد امکان جذب کند. اجازه دهید سئوی سایت شما برای موتورهای جستجو و مخاطبان شما کار کند.

Yoast SEO یکی از ابزارهای مفید برای بهینه سازی محتوای وب سایت وردپرس است، بنابراین از آن برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید.

برای بهینه سازی سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از روش های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟


برداشت شده از: https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد