مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

چگونه مشکل سفیدی صفحه اینستاگرام را برطرف کنیم؟ [6 روش عملی]


بلیچینگ صفحه اینستاگرام یکی از انواع باگ ها و خطاهایی است که کاربران با آن مواجه می شوند. این خطا می تواند هم در اپلیکیشن اینستاگرام و هم در وبسایت رخ دهد. این مشکل برای کاربرانی که به دلایل شخصی یا کاری از این برنامه استفاده می کنند آزاردهنده خواهد بود.

در حالی که صفحه اینستاگرام واضح است، برخی از کاربران هنگام دسترسی به برنامه با صفحه خالی مواجه می شوند. سایر کاربرانی که وارد اینستاگرام می شوند فقط نمادی را با پس زمینه سفید می بینند. همه این مشکلات برای کاربر خسته کننده است و باید زودتر حل شود.

در این مقاله می آموزیم که چرا اینستا صفحه سفید دارد و چگونه آن را تعمیر کنیم.  برای نصب اینستاگرام جدید با اپ ناب همراه باشید.


برای رفع مشکلات نرم افزاری گوشی و آسیب دیدن تنظیمات گوشی خود می توانید با ثبت درخواست در واحد تعمیرات موبایل از کارشناسان و کارشناسان آچاره مشاوره رایگان دریافت کنید.

مشکل سفید شدن پیج اینستاگرام

وقتی می خواهید اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید، صفحه سفیدی را مشاهده خواهید کرد. این مشکل برای کاربران اینستاگرام رایج است. گاهی اوقات اینستاگرام پس از نمایش صفحه سفید بدون نمایش پیغام خطا بسته می شود.

اما گاهی اوقات ممکن است برنامه چند لحظه بارگیری و باز شود. در هر صورت، زمان زیادی طول می کشد تا برنامه راه اندازی شود و در صورت بسته شدن کامل، ممکن است در بارگذاری مجدد برنامه با مشکل مواجه شوید.

چرا صفحات اینستاگرام خالی می شوند؟

همانطور که قبلاً گفتیم، کاربران اینستاگرام ممکن است با خطاهای مختلفی مانند پروفایل خالی، بدون تصویر یا سفید شدن صفحه اینستاگرام مواجه شوند.

به طور کلی، این مشکل می تواند به دلایل فنی مختلف مربوط به تلفن همراه یا اینترنت ایجاد شود. در زیر بررسی خواهیم کرد که چرا صفحه نمایش Insta سفید است.

مشکل سرور اینستاگرام

اتصال شبکه ضعیف

حافظه موبایل پر است

سرعت گوشی را افزایش دهید

نسخه قدیمی برنامه اینستاگرام

در بیشتر موارد، به دلیل خطا در برنامه، صفحه سفیدی در اینستاگرام دریافت می کنید. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که اینستاگرام را به روز کرده باشید. برخی از به روز رسانی های اینستاگرام باگ ها و اشکالاتی را در برنامه ایجاد می کنند.

در این مواقع سفید بودن صفحه اینستاگرام مانع از ورود برخی کاربران به حساب کاربری خود می شود. دیگران به برنامه می روند اما با صفحه سفید نمی توانند کاری انجام دهند.

رفع سفیدی صفحه اینستاگرام

برای حل مشکل صفحه سفید اینستاگرام ابتدا باید بررسی کنید که اینستاگرام غیرفعال است یا خیر. اگر جواب داد باید 24 تا 48 ساعت صبر کنید. همچنین می توانید منتظر بمانید تا آپدیت جدید منتشر شود.

اگر اینستاگرام غیرفعال نیست، می توانید با استفاده از یک مرورگر ناشناس وارد اینستاگرام شوید. همچنین می توانید شبکه خود را تغییر دهید یا اینستاگرام را به آخرین نسخه به روز کنید.

با ورود به برنامه روی دسکتاپ و سپس ورود به حساب کاربری خود با تلفن همراه، صفحه سفید سفید را برطرف کنید. می توانید رمز عبور حساب اینستاگرام خود را در نسخه دسکتاپ تغییر دهید و سپس در گوشی خود وارد حساب کاربری خود شوید. ببینید آیا مشکل صفحه سفید حل شده است یا خیر.

برای تغییر رنگ سفید صفحه در اینستاگرام از روش های زیر استفاده کنید.

1. بررسی کنید که اینستاگرام مسدود شده است یا خیر

برای اینکه بفهمیم چرا اینستاگرام صفحه سفید را نشان می دهد، باید ببینیم اینستاگرام کار می کند یا خیر. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. به عنوان مثال، با استفاده از DownDetector یا Twitter. DownDetector اطلاعات قابل اعتمادی را در مورد وب سایت ها و خدمات ارائه می دهد.

برای بررسی اینکه آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر، "Instagram" را در DownDetector جستجو کنید و نمودار را بررسی کنید.

اگر نمودار تغییرات زیادی داشته باشد، به این معنی است که احتمالاً اینستاگرام از بین رفته است و باید منتظر بمانید تا بهبود یابد. با مشاهده روند نزولی نمودار متوجه خواهید شد که آیا اینستاگرام کپی شده است یا خیر.

راه دیگر برای بررسی اینکه آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر این است که روی «Instagram Down» در توییتر کلیک کنید. پس از جستجوی "Instagram Down"، بررسی کنید که آیا کسی در مورد آن توییت می کند یا خیر.

علاوه بر این، می توانید مشکلی که دارید را در برنامه جستجو کنید. برای مثال به دنبال صفحه سفید اینستاگرام بگردید.

2. با یک مرورگر ناشناس وارد اینستاگرام شوید

روش دوم ورود به اینستاگرام با استفاده از یک مرورگر ناشناس است. این روش توسط یک کاربر توصیه شده بود و بسیاری کارآمدی آن را تایید کردند. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

مرورگر ناشناس خود را باز کنید. به عنوان مثال، حالت ناشناس کروم

به com بروید.

وارد حساب کاربری خود شوید.

ممکن است لازم باشد حساب خود را از طریق پیامک یا ایمیل تأیید کنید.

از حساب کاربری خود خارج شوید

اپلیکیشن اینستاگرام را ببندید و دوباره باز کنید.

سعی کنید به اکانت اینستاگرام خود وارد شوید.

3. شبکه خود را تغییر دهید

راه حل سوم می توانید شبکه خود را تغییر دهید. اگر به شبکه Wi-Fi متصل هستید، از داده تلفن همراه استفاده کنید. اگر با داده تلفن همراه به اینترنت متصل هستید، از Wi-Fi استفاده کنید.

در برخی موارد، اتصال Wi-Fi وجود دارد اما اینترنت وجود ندارد. در این شرایط، لازم است اتصالات و مشکلات شبکه را از ISP خود بررسی کنید.

در برخی موارد، سفید شدن صفحه اینستاگرام به این معنی است که اینستاگرام آدرس IP شما را به طور موقت مسدود کرده است. با تغییر شبکه، آدرس IP شما تغییر می کند. بنابراین، با حذف بلوک موقت، می توانید دوباره وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

4. اینستاگرام را به روز کنید

اگر نمی دانید چرا اینستا صفحه سفید دارد، می توانید روش دیگری را امتحان کنید. آپدیت اینستاگرام برخی از به‌روزرسانی‌های اینستاگرام شامل رفع اشکال هستند و ممکن است مشکل صفحه سفید را برطرف کنند.

اگر اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کرده اید، باید منتظر آپدیت بعدی باشید. اینستاگرام معمولاً به‌روزرسانی دیگری را برای رفع باگ‌ها و مشکلات موجود در آپدیت قبلی منتشر می‌کند.

5. دوباره وارد اینستاگرام شوید

گاهی اوقات یک باگ در برنامه اینستاگرام می تواند باعث خطای صفحه سفید شود. در چنین شرایطی می توانید از اکانت اینستاگرام خود خارج شوید و دوباره وارد شوید. به یاد داشته باشید که قبل از ورود مجدد، نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام خود را به خاطر بسپارید.

روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست پایین اکانت اینستاگرام خود ضربه بزنید. با ضربه زدن روی نماد دایره در گوشه سمت راست بالا وارد تنظیمات شوید. سپس به پایین صفحه رفته و "Exit" را انتخاب کنید.

سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و روی Login کلیک کنید تا دوباره وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

6. حالت ذخیره باتری را غیرفعال کنید

حالت ذخیره انرژی به افزایش عمر باتری گوشی شما کمک می کند. با این حال، این کارایی گوشی را نیز کاهش می دهد. همچنین در عملکرد صحیح اپلیکیشن اینستاگرام اختلال ایجاد می کند و صفحه را سفید می کند. برای غیرفعال کردن حالت صرفه جویی در باتری در گوشی خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

برای اندروید، به تنظیمات بروید. سپس Battery & Device Care را از منو انتخاب کنید. روی دکمه باتری کلیک کنید. اکنون حالت ذخیره باتری را خاموش کنید.

برای آیفون، به تنظیمات گوشی بروید. گزینه "باتری" را انتخاب کنید. به حالت کم مصرف سوئیچ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد