مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

ده عصر جدید راه‌ها به دبی مال


گردشگران برای ورود به ساحلی که برای شنا کردن در نظر گرفته شده لازم است 5 درهم بپردازند، همچنین هزینه ورود به استخر طبیعی 10 درهم اعلام شده است. علاوه بر نمایشگاه تجاری، نمایشگاه اتومکانیکا دبی گزارش ها، سخنرانی ها، کارگاه ها و سمینارهای مختلفی را با موضوعات مربوط به ورود به بازار تقاضا در منطقه، ارتباط با بازار، خدمات خودرو، مسائل مالیاتی و قانونی این صنعت در منطقه به شرکت کنندگان ارائه می کند. در پیست اسکی دبی شبانه روز چیزی حدود ۳۰ تن برف مصنوعی از آسمان آن بر زمین مینشیند تا جاذبهای باور نکردنی را برای بازدیدکنندگان بوجود آورد. چون به وسیله پیشرفته ترین سیستم های خنک کننده ساخته دست بشر پشتیبانی می شه و محیط رو در حد استاندارد خنک نگه می داره تا برف ها مانند برف های کوهستان های آلپ و با همون کیفیت باقی بمونن. این تاییدیه توسط بنیاد آموزش محیط زیست صادر میشود و وجود آن نشاندهنده تطابق خدمات گردشگری و قایقرانی ساحل با استانداردهای بینالمللی حفاظت از محیط زیست است. با شروع ماه رمضان امکان خوردن و نوشیدن در دبی وجود ندارد و گردشگران خارجی مایل به سفر نیستند به همین دلیل، هزینههای سفر به طور چشمگیری کاهش مییابند. در این غرفه ها می توانید عسل خوشمزه یمن را امتحان کرده و یا فرش های نفیس ایران و افغانستان، روغن آرگان مراکش، گردنبندهای حکاکی شده اسپانیایی و یا میوه های خشک تایلندی را خریداری کنید. برج العرب یکی از زیبا ترین و معروف ترین سازه های موجود در شهر دبی بوده و گردشگران آن را نماد این شهر می دانند، سالانه افراد بسیاری برای بازدید از این برج و سایر جاذبه های دیدنی و تفریحی دبی به کشور امارات سفر می کنند، برج العرب از اکثر نقاط شهر قابل مشاهده بوده اما بهترین مکان برای تماشا و عکاسی از آن، ساحل برج می باشد.

اتحادیه های اتاق اصناف تهران: بازار امروز صبح باز است اگر هم اهل هنر هستید، به شما توصیه میکنیم که در تور تایلند از مرکز هنری و فرهنگی بانکوک دیدن کنید و بدین شکل یک تفریح رایگان و به یادماندنی را در تور تایلند تجربه کنید. در نمای بیرونی ساختمان لامپهای بسیار زیادی قرار دادهاند که موجب میشود درخشش چشمگیر برج در هنگام شب، شما را در جایتان میخکوب کند. همین امر بر هیجان این مکان و اسکی کردن در آن اضافه می کنه. سازه سنگی مسجد را بر اساس اصول معماری فاطمیان طراحی کردهاند و دارای دو مناره است. چکیده : با خرید بلیط دبی از فلای تودی میتوانید قیمتها را در بازههای تاریخی متفاوت مقایسه کنید و با توجه ساعت پرواز و نرخ بلیط خرید خود را انجام دهید. ساحل کایت یکی از سواحل شناخته شده در دبی و از پرطرفدارترین جاهای دیدنی دبی است که در چند قدمی خیابان اصلی جمیرا قرار دارد. پیست اسکی دبی که در مرکز خرید مال امارات ( Mall of the Emirates) واقع شده یکی از جاذبههای دیدنی ساخت بشر در قرن حاضر می باشد. در این مکان ورزشی تفریحی ۵ دور با ارتفاع های مختلف تعبیه شدن که طول و ارتفاع هر کدوم متفاوته. اگر شما هم فوبیا جن و ارواح دارید، این خانه بهترین فرصت برای مقابله و رو به رو شدن با ترس خود محسوب می شود.

برای تفریح و بازی وجود دارند. برای رزرو هتل دبی، گزینههای مختلفی از هتل یک ستاره تا هتلهای لوکس پنج ستاره برای اقامت وجود دارند. اما شهر دبی، برای برخی از مسافران خود که توانایی پرداخت هزینه های بالا ندارند، تفریحات رایگانی را ارائه کرده است که بتوانند با استفاده از آن ها، یک سفر بسیار خاطره انگیز را تجربه کنند. همانطور که پیش تر به آن اشاره شد ساحل روس بخشی از ساحل جمیرا به حساب می آید، گردشگران برای دسترسی به این ساحل می توانند با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی خود را به خیابان جمیرا برسانند. واقعیتی که وجود دارد، این است که سواحل آنتالیا محبوبترین و پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری آنتالیا هستند و اکثر توریستانی که به آنتالیا سفر میکنند، به دنبال یک ساحل زیبا برای تفریح و وقت گذرانی هستند. دبی جاذبه های گردشگری دیگری نیز دارد که میتوانید در شب که آفتاب طلوع کرده و مقداری از گرما هوا کاسته شده سری به آنها بزنید. امکانات بسیار کامل موجود در این ساحل و اطراف آن سبب شده است که جمیرا به ساحلی مناسب برای خانواده ها تبدیل گردد، از امکانات کلی این ساحل می توان به حمام، کتابخانه، میز، صندلی و مسجد جمیرا اشاره کرد، همچنین در این ساحل مسیر پیاده روی و یک زمین والیبال نیز وجود دارد که گردشگران می توانند درون آن با دوستان خود به انجام این ورزش بپردازند، لازم به ذکر است که بازدید از داخل مسجد برای افراد غیر مسلمان نیز امکان پذیر است. در ساحل کایت دبی امکانات رفاهی بسیاری نظیر پارکینگ، رستوران، فودکورت، صندلی ساحلی، حمام، مغازه فروش لوازم شنا، سایبان و سرویس بهداشتی در دسترس است، رستوران های ساحل انواع غذا های بین المللی را برای گردشگران تور دبی سرو می کنند. امکانات تفریحی و رفاهی موجود در این ساحل آن را به مکانی مناسب برای خانواده ها تبدیل کرده است، به طور کلی در این ساحل امکاناتی نظیر باشگاه بدنسازی، زمین بازی، زمین والیبال، مرکز خرید، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، حمام، صندلی ساحلی، پارکینگ، اینترنت، سینما و هتل نیز وجود دارد، لازم به ذکر است که در این ساحل بیش از 40 رستوران وجود دارد که انواع غذا های بین المللی و عربی را برای گردشگران سرو می کنند، در دسترس بودن امکانات مختلف سبب محبوبیت هرچه بیشتر این ساحل شده است، در محوطه این ساحل قطاری برای جابجایی گردشگران وجود دارد که به عنوان "ترین چوچو" شناخته می شود.

اگر به دنبال یک تفریح رایگان در تور استانبول هستید، بد نیست که برای یک روز پیک نیکی در پارک ییلدیز برنامه ریزی کنید و یک ناهار خوشمزه را در تور استانبول در محوطه سبز این پارک میل کنید. علاوه بر این، به شما توصیه میکنیم که حتما در تور ارزان دبی از موزههای رایگان دبی از جمله موزه سکه دبی و موزه قهوه دبی بازدید کنید و بدین شکل بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای، ساعاتی خوش و به یادماندنی را در تور دبی سپری کنید. اگرچه از جمله هتلهای ۲ ستاره محسوب میشود اما مسئولین آن، تلاش میکنند که با برگزاری جلسات آموزشی متعدد برای کارکنان خود، ضمن افزایش کیفیت خدمات، حقوق مهمانان خود را به بهترین شکل برآورده کنند. هنگامی که از زیباییهای داخلی سالن پذیرش لذت میبرید، وارد یک کپسول نزولی شوید که شما را به فصل اول میبرد. پذیرش Sandras Inn Dubai، ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدمات تور، تهیه بلیط، اتاق چمدان، صرافی، چکاین/اوت سریع و کانسیرج به مهمانان ارائه میشود. کمتر کسی را می توان یافت که نام ساحل جمیرا را نشنیده باشد، جمیرا زیبا ترین ساحل شهر دبی بوده و از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار است، درختان نخل در کنار شن های طلایی رنگ ساحل نظر هر بیننده ای را به سمت خود جذب می کند. هر چند که برای کودکان بین 3 تا 12 سال این هزینه کمتر است. زمین های والیبال این ساحل از محبوبیت بسیاری در بین علاقمندان به این ورزش برخوردارند، همچنین ساحل JBR مکانی مناسب برای حمام آفتاب به حساب می آید، از محبوب ترین بخش های ساحل می توان به محل عکاسی با شتر های عربی اشاره نمود. دهکده جهانی در سال 1996 به عنوان یک پروژه کوچک و بخشی از جشنواره دبی آغاز شد.

بسته به اینکه مقصد پرواز و یا ایرلاین مورد نظر شما چه باشد، از یکی از سه ترمینال مجهز این فرودگاه میتوانید سفر هوایی خود را آغاز و یا به پایان برسانید.از رستورانها، تجهیزات، فروشگاههای متنوع و سرویس اینترنت وای فای رایگان و پر سرعت آن نهایت لذت را ببرید. البته باید طبقه های 124، 125 و 148 را استثناء قائل شد؛ زیرا در این طبقات سکو های تماشا برای بازدیدهای عمومی قرار دارند. مسافرانی که از قبل در این هتل رزور کردهاند با خودروهای آخرینمدل بی.ام.و و رولز رویس از فرودگاه به هتل همراهی میشوند. همچنین، دبی به یکی از مهمترین مراکز خرید و تجارت جهان تبدیل شده است و میزبان رویدادهای بینالمللی مانند نمایشگاه بینالمللی دبی و فرودگاه بینالمللی دبی میباشد. این مجموعه و مرکز خرید آن توسط شرکت مجید آل فاطیم یکی از ثروتمندان دبی اداره می شود. در حال حاضر ۵۱ کافه و رستوران در مرکز خرید برجمان دبی وجود دارند که متناسب با هر سلیقه و بودجه ای خدمات خود را ارائه می دهند. این مکان هیجان انگیز در مجموعه بزرگ امارات مال قرار داره. اما قسمت جذاب و هیجان انگیز ماجرا وجود ۲۰ پنگوئن زیبا و با مزه در این مجموعه هستش که به همراه یک دامپزشک و چند نفر خدمه برای نگهداری و غذا دادن به اون ها از تگزاس به این محل منتقل شدن. لازمه که بدونید فرایند تولید برف برای این میدان برفی به حدی شگفت انگیز و جذابه که انسان رو به حیرت وا می داره. همچنین برای افرادی که به دست آوردن اطلاعات در مورد گونه های جانوری دریایی و شیوه زندگی موجودات دریایی جذاب است بسیار مناسب می باشد. با رزرو هتل در منطقه دیره به مراکز خریدی همچون سیتیسنتر دیره دبی، مرکز خرید الغریر، مرکز خرید ریف، ابراج، مرکز خرید برج های دو قلو دبی و سنچوری مال دبی نزدیک خواهید بود.

موزه آینده دبی، دریچهای به جهان ۵۰ سال بعد است و یکی از جدیدترین جاذبههای گردشگری دبی محسوب میشود. اتفاقا باید به شما بگوییم که یک ساحل بسیار زیبا در آنتالیا وجود دارد که ورودی آن رایگان است و به عنوان یکی از جالبترین جاذبه های گردشگری رایگان آنتالیا شناخته میشوند. دبی مال به عنوان بزرگترین مرکز خرید دبی و کل خاورمیانه شناخته شده و توانسته عناوین و افتخارات زیادی را در سال های متمادی به خود اختصاص دهد. دبی یکی از بهترین مقاصد گردشگری خاورمیانه است که هر ساله مسافران و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند و تاکنون توانسته است تاثیر بسیار خوبی را بر روی جذب مسافران و گردشگران داشته باشد. خیابان داون تاون Downtown Street یکی از خیابان های معروف دبی است که جاذبههای توریستی زیادی از جمله برج خلیفه و برج ویستا، مراکز خرید و آب نماهای معروف دبی، در آن قرار دارند. از جمله کالایی هایی که به راحت می توانید در این مجموعه مشاهده کنید می توان به پوشاک، جواهر، وسایل ورزشی، لوازم الکترونیکی و شیرین و سوغاتی های منحصر به فرد دبی اشاره کرد. این رقم ها از بازدید کنندگان تمام مقصد های عجیب و غریب و پارک های تفریحی در جهان از جمله میدان تایمز (۳۹٫۲ میلیون)، سنترال پارک (۳۸ میلیون) و آبشار نیاگارا (۲۲٫۵ میلیون نفر) پیشی گرفته است. ساحل روسی نسبت به سایر سواحل زیبای شهر دبی امکانات چندانی نداشته و در بیشتر مواقع به عنوان زمینی برای ورزش های ساحلی مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین روزانه افرا د بسیاری برای انجام ورزش های هوازی به ساحل روسی مراجعه می کنند، از امکانات موجود در این ساحل می توان به حمام و سرویس بهداشتی اشاره نمود. علاوه بر این در محوطه و اطراف پیست زمینی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع به عنوان پارک درنظر گرفته شده که در آن امکانات تفریحی زیادی برای بچه ها و همراهان اسکی سواران قرار داده شده.

تور اسکی دبی از عجایب این شهر به مساحت ۲۲۵۰۰ متر مربع و با ارتفاع ۸۵ متر است. پیست اسکی دبی در محلی با وسعت ۲۲۵۰۰ متر مربع و به صورت سرپوشیده ساخته شده. پیست اسکی دبی: بزرگترین پیست اسکی دنیا در دبی قرار گرفته است. این مرکز خرید دارای 8 سالن سینمای گراین ساین سیتی و تعدادی رستوران و کافی شاپ و فست فود میباشد در مجاورت این فروشگاه تعدادی آپارتمان ، پارکینگ چند طبقه و مراکز اداری قرار دارند . اگر شما به دنبال چشیدن طعم غذاهای محلی و یا چشیدن غذاهای بین المللی هستید، کافی است یک بار در سفر خود به دبی سری به این خیابان بزنید تا هم از شکوه و مناظر دیدنی این خیابان دیدن کنید و هم تجربه ای متفاوت از لذیذترین غذاهای عربی را در خاطره خود ثبت نمایید. ساحل برج که نام آن از برج العرب گرفته شده، در بخش جنوبی ساحل کایت قرار گرفته است، دید بسیار مناسب این ساحل به برج العرب سبب محبوبیت آن در بین گردشگران تور لحظه آخری گشته، توجه گردشگران به این ساحل سبب شده است که امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری برای ساحل در نظر گرفته شود، همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در آینده امکانات بیشتری نظیر فروشگاه های متنوع و بخشی برای پخش موزیک به ساحل اضافه گردد، افراد علاقمند به ورزش والیبال لازم است بدانند که چندین زمین والیبال در نقاط مختلف این ساحل در دسترس عموم می باشد. اگر چه دبی ممکن است سفری لوکس به نظر بنظر برسد، اما در تابستان یا ماه رمضان که مسافران کمتری دبی را برای سفرانتخاب میکنند؛ میتوانید سفری اقتصادی و ارزان به دبی داشته باشید. همانطور که می دانید دبی از محبوب ترین و پرجاذبه ترین شهرهای امارات متحده عربی است که سالانه گردشگران بسیاری بخصوص ایرانیان، دبی را بعنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند.

ویژگی دیگر غرفه امارات بوی عود و عطریات عربی است که به مشام میرسد. در این مجموعه فرهنگی که به شکل روستاهای قدیمی عربی ساخته شده است، میتوانید زندگی و نحوه کسب درآمد اعراب بادیهنشین را از نزدیک ببینید. داخل این اتوبوس راهنمایی وجود دارد، که در طی مسیر اطلاعات کاملی را به مسافرین ارائه می دهد. در اسکای دایو شما از ارتفاع 4000 متری جزیره پالم جمیرا، از هواپیما میپرید و میتوانید حرکات آکروباتیک همراه با چتر نجات را انجام دهید. و تنوع بناهای عمومی و تفریحی، یکی از مقاصد گردشگری محبوب در منطقه است و هر سال میزبان گردشگران و سرمایهگذاران بسیاری از سراسر جهان است. گردشگران در این ساحل می توانند به انجام تفریحات متنوعی نظیر دوچرخه سواری، اسکیت، پیاده روی، قایق سواری و سایر ورزش های آبی بپردازند، لازم به ذکر است که شنا کردن در ساحل این جزیره نیز آزاد بوده و یکی از تفریحات آبی محبوب آن به حساب می آید. شهربازی مجیک پلنت در حال حاضر در ۲۸ مکان مختلف شعبه دارد که ۴ مورد از آن ها در دبی قرار دارند. این جزایر در 4 کیلومتری ساحل جمیرا در نزدیکی پالم جزیرا قرار دارند و به چهار بخش تقسیم میشوند: خانه های املاک، خانه های شخصی، استراحتگاه های رویایی و جزایر محلی. دمای هوایی که برای این مکان در نظر گرفته شده بین منفی ۱ تا منفی ۵ درجه سانتیگراده. این پارک ساحلی با مساحتی بالغ بر 106 هکتار از کنار هم قرار گرفتن 5 ساحل کوچک به وجود آمده، لازم به ذکر است که شکاف های بین این 5 ساحل به شکلی بوده که سبب به وجود آمدن 2 استخر طبیعی شده است، همچنین فضای بسیار زیبای این پارک ساحلی آن را به مکانی مناسب برای خانواده ها و پیک نیک های دسته جمعی تبدیل کرده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم میکند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد