مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

چگونه دبی مال را آنلاین پیدا کنیم


در ساحل جمیرا موجسواری کنید، منطقه شنی معروفی که فضای زیادی برای موجسواری موجسواران فراهم میکند. در مرکز خرید سیتی واک مغازه های زیادی وجود دارد که محصولات زیادی را برای فروش دارند. مرکز خرید دبی ، مرکز خرید برتر شهر است، و همچنین ورودی برج خلیفه و آکواریوم دبی می باشد. خارج از برج العرب توسط نمایش نور های رنگی طراحی شده در شب روشن می شود. این یکی از گرانترین هتل ها با لوکس ترین وسایل در جهان است که اقامت برای یک شب بیش از ۱۵۰۰۰ دلار هزینه دارد. امارات مال یکی از زیباترین مراکز خرید دبی است که یک شرکت معماری آمریکایی با بودجه ۲۱۸ میلیون دلار به سبک عربی و مدیترانه ایی طراحی کرده است. هتل های با درجه های متفاوت ، مسافرخانه ها و آپارتمان هایی که جوابگوی هر نوع بودجه ای خواهند بود . دبی در تلاش است تا با ایجاد زیرساخت های مناسب، نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ را به گونه ای شگرف و متفاوت برگزار نماید. اما باید بگوییم که در دبی این قضیه کمی متفاوت است. لازم به ذکر است که کارت پلاس اوت لت فقط یک روز اعتبار دارد و در همان روزی که آن را تهیه می کنید باید از آن استفاده نمایید.

مراکز تجاری و شرکتها در دبی از چهارشنبه فعالیت کامل خود را آغاز می ... به غیر از تعطیلات رسمی، دوشنبهها فقط مختص خانمها و خانوادههاست. ساحل الممزار (Al Mamzar Beach Park) مکانی آرام برای استراحت و لذت بردن از تعطیلات آخر هفته در دبی است. دبی پر زرق و برق ، نقطه ای عالی برای تعطیلات در امارات متحده عربی است. دوره 2022 کنفرانس بازاریابی 2.0 دبی در 16، 17 و 18 دسامبر 2022 در InterContinental در دبی (امارات متحده عربی) برگزار می شود. شیوخ هر یک از آن مناطق، طبق قراردادهایی، زیرنظر مأمورین دولت انگلیس، قلمرو خود را اداره میکردند و انگلیس در این منطقه، پایگاه های نظامی متعددی ایجاد کرده بود 2 دسامبر 1971 میلادی روزیست که 7 شیخنشین ابوظبی، فجیره، امالقوین، عجمان دبی، شارجه و رأسالخیمه تصمیم به اتحاد گرفتند. با ورود به تابلوهای بازی و تجربه، کاملاً به دنیایی جدیدی که در آن می باشید، فراموش کرده و به یک تصویر واقعیت مجازی عمیق تبدیل میشوید. بسته دوم: این بسته، یک تجربهی اقیانوسی ویژه را با استفاده از واقعیت مجازی تعاملی در اختیارتان قرار میدهد. مساحت این مجموعه بزرگ نزدیک به دویست و سی و پنج هزار متر مربع می باشد که بزرگترین پیست اسکی سر بسته در جهان را در خود جای داده است و با محدوده خصوص پنگوئنها و تلهسیژ تجهیز شده است. خیلی از گردشگرا(خصوصا روس ها) به عشق خرید میرن دبی و میخوان بدونن تو ژاویه مراکز خرید دبی بسته هستن یا نه .

کارشناسان لیاناپرواز در ادامه این مطلب، برخی از لوکس ترین مراکز خرید دبی را معرفی خواهند کرد. در کنار مطالب مرتبط با گردشگری، نیازمندیهای زندگی و کار در امارات، اطلاعات مربوط به کاریابی و معرفی بیزینسهای فارسی زبانان فعال در امارات نیز پوشش داده شده است. گردشگران شانس دیدار از محوطه این خانه به همراه معماری سنتی و اسناد تاریخی موجود در آن در کنار مجموعهای از عکسها، جواهرات، سکهها، مهرها و تاریخ خاندان سلطنتی را دارند. در داخل ، نمایشی از موزه دبی از عکس های تاریخی و اسناد و مدارک با بسیاری از عکس های قدیمی شگفت انگیز از سال های ۱۹۴۸ تا ۱۹۵۳ وجود دارند. افراد زیادی وجود دارند که به محض دریافت ویزای دبی و سفر به این شهر نورانی از آسمانخراشها و سازههای عجیب و مرتفع آن بازدید میکنند. همان طور که گفتیم، در این بازار ایرانیان هم فعالیت می کنند و می توانید فروشندگان زیادی را ببینید. این مرکز خرید در خیابان شیخ زاید واقع شده است و در میان دو جزیره پالم جمیرا و پالم جبل علی میباشد و به طور دقیقتر به منطقه ۶ در روستای جبل علی بروید. مرکز خرید ابن بطوطه دارای ۲۷۰ مغازه و فروشگاه، ۵۰ رستوران، ۲۱ سالن سینما میباشد و یکی از مراکز خرید اصلی دبی به حساب میآید.

آکواریوم دبی مال از شش منطقه تشکیل شده که هر منطقه شامل بخش های مختلف میباشد. زیر طبقه همکف سالن های نمایش با نمایشگاه ها و شهر فرنگ های سر پوشیده وجود دارند که جنبه های مختلف سبک زندگی سنتی اماراتی و همچنین آثار مکشوفه از جمله گورهای قدیمی ۳۰۰۰ و ۴۰۰۰ ساله در منطقه باستان شناشی القصیص (Al Qusais) را نشان می دهند. آکواریوم دبی یکی از جاذبه های برتر شهر است که دارای ۱۴۰ گونه حیات دریایی در مخزنی معلق و بزرگ در طبقه همکف بازار دبی می باشد. همچنین شما می توانید به صورت رایگان از مرکز خرید آن را مشاهده کنید و اگر وارد آکواریوم زیر آب شوید شما می توانید در میان تونل های آکواریوم راه بروید. بله، میتوانید یک روز در سال یعنی روز تولدتان از آکواونچر در آتلانتیس، به صورت رایگان بازدید کنید. در دبی تفریحات زیادی وجود دارند که برخی از آنها رایگان است. اینجا کارهای زیادی برای انجام دادن پیدا کردم. در داخل منطقه شما گالری مجلس (Majlis Gallery) با مجموعه ای سرامیک های سنتی عربی و مبلمان ،و گالری XVA با مجموعه هنر معاصر در یکی از ساختمان های تاریخی را پیدا خواهید کرد. همانطور که در بالا ذکر کردیم ۳۲ کشور جهان در دهکده جهانی دبی به نمایش گذاشته میشوند و همچنین غرفهها و قسمتهای را به نمایندگی از هر کشور را میتوانید در جای جای این دهکده جهانی دبی پیدا کرده و به آنها مراجعه کنید. این ۶ کشور عبارتند از: چین، هند، سرزمین پارس، مصر، تونس و اندلس. با توجه به سفر ابنبطوطه به شش کشور ایران، هند، چین، تونس، مصر و اندلس در طی ۲۷ سال، معماران این مرکز از سبک معماری این شش کشور در ساخت بنای مجتمع بهره گرفته اند بطوریکه شش تالار این مجتمع به اسم همین شش کشور نامگذاری شده و به تناسب هر اسم، از دکوراسیون و رنگ بندی و نیز کالاهای مربوط به سنت تجاری همان کشور برای فروش استفاده شده است.

غرفه ترکیه: دیدن صنایع دستی در غرفه های ترکیه و خرید به عنوان سوغاتی را از دست ندهید و حتما به غرفه ترکیه هم سری بزنید تا از غذاهای لذیذ ترکی هم بهره مند شوید. برج خلیفه دبی در حال حاضر بلندترین سازه جهان است که امروز در آی سیویل میتوانید مستند تقریبا ۴۰ دقیقه ای ساخت این برج بسیار عظیم را دانلود کنید .ساخت برج خلیفه از سال ۲۰۰۴ شروع شد و پس از ۶ سال در سال ۲۰۱۰ به بهره برداری رسید.ارتفاع این برج ۸۲۸ متر و ۱۶۰ طبقه که از ۳۳۰ میلیون متر مکعب بتن و ۳۱۴۰۰ تن فولاد ساخته شده است در ادامه مشخصات بیشتری از این برج را ذکر کردیم و میتوانید فیلم ساخت این ابرسازه را دانلود بفرمایید… طراحی هتل برج عرب شبیه به یک بادبان کشتی است. معماری این مرکز خرید شبیه به معماری قرن های گذشته اروپا می باشد و همانند یکی از شهرهای ایتالیا به نام سان جیمیگنانو طراحی و ساخته شده است. دسترسی به رستوران المهارا توسط یک زیردریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است. یکی از عوامل مهم در انتخاب این مکان را میتوان دسترسی آسان با استفاده از وسایل حملونقل عمومی دانست. بنابراین مرکاتو را میتوان یکی از مراکز تفریحی دبی نیز به شمار آورد. از دیگر ویژگیهای پروژه موزه آینده، میتوان به مصرف کم کربن، انرژی و آب، و همچنین استفاده از انرژی خورشیدی با کمک نمای خارقالعاده این سازه اشاره کرد. این موزه نمای فولادین و ضد زنگ داشته که بسیار وسیع می باشد.

با این سفر شما خواهید فهمید که چگونه ماه می تواند به یک منبع انرژی تجدیدپذیر تبدیل شود و اطلاعات بیشتری در مورد پیشگامان این عرصه بدست آورید. شما می توانید به صورت مجازی به اعماق جنگل های بارانی آمازون قدم بگذارید و صدها گونه از حیوانات و حشرات را مشاهده کنید که معمولاً با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند. در نمایشگاه سفر به آینده، بازدیدکنندگان می توانند به آینده سفر کنند و به طور مجازی از زمین به ایستگاه فضایی در فاصله 600 کیلومتری زمین بروند. این بخش شامل جنگل آمازون، یک آزمایشگاه و یک کتابخانه DNA سه بعدی مجازی از 2400 گونه است. این نهر یک عنصر معاصر در رشد شهر است، و برای اولین بار مهاجران را برای ماهی و مروارید به اینجا جذب کرد. جزیره آب های آبی هر ساله بیش از ۳ میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند. همچنین بازی های پارک آبی Jungle Bay نسبت به سایر پارک های آبی دبی هیجان کمتری دارند. در این بخش سرگرمی های جالبی برای کودکان وجود دارد که به آن ها کمک می کند در قالب بازی به کاوش بپردازند و دنیایی فانتزی را کشف کنند که بر مهارت های آینده آن ها متمرکز است.

مهندسین معمار در صورت داشتن مهارت به سادگی میتوانند در دفاترفنی مهندسی مشغول به کار شوند. یکی دیگر از رکوردهای این برج، داشتن سریع ترین آسانسور جهان است و سرعت آن حدود 10 متر بر ثانیه است. سوئیت دولوکس دو خوابه با ۳۳۵ متر مربع وسعت مناسب برای اقامت چهار بزرگسال و دو کودک زیر ۱۱ سال است. زمینی به وسعت ۱۱ هکتار معادل مساحت دبی مال (۳۵۰ هزار متر مربع) برای احداث این سازه عظیم خرید و گردشگری در نخستین دهه قرن بیست و یکم میلادی که آغاز شکوفایی و رونق خیره کننده پایتخت لاکچری گردی آسیا بود، در نظر گرفته شد. شیخ سعید آل مکتوم ، از سال ۱۹۲۱ تا ۱۹۵۸ حاکم دبی بود، و پدر بزرگ حاکم فعلی است. در طول نمایش افتتاحیه تماشایی، مهمانان در جریان تلاشهای حاکم دبی قرار گرفتند که سیر تحول امارت را از آغازهای ساده به نقاط عطف کلیدی، از جمله ورود کاوشگر Hope به مدار مریخ در فوریه سال گذشته، هدایت کرد. حیاط این قلعه دارای چند قایق سنتی و خانه ای با برگ درخت نخل با برج بادی امارت و سالن سمت راست دارای سلاح ها و سالن سمت چپ ویترین آلات موسیقی اماراتی می باشد. تجربه کردن این سکوی جذاب شامل نمایشی چند رسانه ای هم از دبی و هم از ساختمان برج خلیفه می شود، یک آسانسور با سرعت بسیار بالا شما را برای مشاهده چشم انداز ۳۶۰ درجه از سرتاسر آسمان خراش ها و بیابانی در یک طرف و اقیانوس در طرفی دیگر به بالا می برد.

زمانی که محصولات جدید از سمت یک برند تولید و به بازار عرضه می شود، طرفداران محصولات قدیمی کمتر می شود و تقاضای خرید آن محصولات نیز کمتر خواهد شد. هنگام خرید بلیط پارک تفریحی بالیوود دبی، حتما این نمایش 19 دقیقه ای را که توسط ده بدلکار کارآمد اجرا می شود، را ببینید. در ادامه با مجله گردشگری تراولا همراه شوید تا اطلاعاتی مانند اینکه موزه آینده دبی کجاست، طراح موزه آینده دبی کیست، داخل موزه آینده دبی چه خبر است، ساعت بازدید از موزه آینده، قیمت بلیط موزه آینده و اینکه شعر روی موزه آینده دبی چیست تقدیم شما شود. منوی متنوعی از کوکتل ها همراه دی جِی های بین المللی، ساعاتی سرشار از شادی و پایکوبی را به شما هدیه می دهد. این منطقه فرودگاه بین المللی را در شمال، ام رمول را در غرب، ند شما را در جنوب و میردف را در شرق خود می بیند. در نزدیکی آن شما می توانید آخرین بقایای دیوارهای شهر دبی در اواسط قرن ۱۹ که از گچ و مرجان ساخته شدند را ببینید. محله بستکیه در اواخر قرن ۱۹ ساخته شد، و محل زندگی ثروتمندان فارسی که به طور عمده مروارید و منسوجات را معامله می کردند بود. این خانه دسر ژاپنی از جمله جاهایی است که وقتی از محله السیف دبی بازدید میکنید باید به آن سری بزنید.

میخواهید بدانید که مدرنیته تا چه حد در ساختن این محله نقش داشته، برای توصیف مدرنبودن جمیرا، همین بس که ساحل جمیرا به نام ساحل شیکاگو به شهرت رسیده و در این منطقه خانههای ویلایی را میبینید که دستکمی از قصر ندارد. در طراحی و ساخت این بنا از اسکن های سه بعدی استفاده شده و یکی از علت های شناخته شده این سازه بنای نامتقارن آن بوده که در مجله نشنال جئوگرافیک به ثبت رسیده است. دبی یکی از شهرهای پر جاذبه و ثروتمندنشین دنیا است کشوری که به واسطه جاذبه های مدرن و لوکس خود در دنیا شناخته شده است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا است این شهر دارای جذابیت های بسیار زیادی است که از جمله آن ها می تواند به برج العرب دبی اشاره نمود برجی که بلندترین سازه جهان است و مشتاقان زیادی دارد. دبی برای جاذبه های تماشایی مانند برج خلیفه (بلندترین ساختمان در جهان) و مراکز خرید که دارای آکواریوم و محوطه اسکی سر پوشیده هستند معروف می باشد. مرکز خرید امارات یا امارت مال با امکانات دیدنی و جذاب اسکی دبی ، یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر است. جاهای دیدنی دبی آنقدر زیاد هستند که برای بازدید از همه آنها باید مدتی طولانی را در این شهر اقامت کرد. دولت همچنین به تمیزی آن سواحل افتخار می کند، بنابراین از آنها بسیار مراقبت می شود. نمای بیرونی چشمگیر موزه نیز به لطف استفاده هنرمندانه از خط عربی که به عنوان پنجره های شیشه ای نیز عمل می کند، متمایز است. این افتتاحیه نمای بیرونی موزه را به یک اثر هنری تبدیل کرد. انتظار نداشته باشید که در اینجا آثار باستانی یا اشیاء هنری از گذشته را ببینید. فروشگاه های موجود در دبی مال سلیقه تمامی افراد را پوشش می دهند اگر از علاقمندان به هنر و وسایل هنری هستید باید بدانید که فروشگاه ها و گالری های متعددی در دبی مال وجود دارند که اجناس هنری نظیر انواع تابلو ها، مجسمه ها و وسایل تزئینی را می فروشند.

برای بسیاری از بازدیدکنندگان رفتن به سکوی مشاهده در طبقه ۱۲۴ کاری است که حتما باید در این شهر انجام دهند. موسیقی و رقص محلی از اکتبر تا آوریل اجرا می شود و بازدیدکنندگان می توانند از پزشکان طب سنتی مشاوره بگیرند. این یک باقی مانده کوچک از اقتصاد سنتی دبی است که هنوز هم مکانی شلوغ و جذاب می باشد. لامر بهعنوانِ یکی از بهترین سواحل دبی که در آن گذرگاههای گستردهای با بلوارهایی از درختان نخل، کابانا (اتاقک ساحلی) و گرافیتی پوشانده شدهاند، بهترین راه برای استراحت در یک روز بیرون از خانه است. اکثر سواحل دبی معمولا امکانات تفریحی مجزایی دارند و اکثر آنها دارای ویژگیهای زیر میباشند. همین موضوع باعث شده تا ساحل لامر به یکی از معروفترین سواحل دبی در بین گردشگران تبدیل شود. موزه آینده دبی (Museum of The Future Dubai) یکی از معروفترین مکانهای دیدنی دبی است. اگر می پرسید در سفر به دبی از کدام مکان های دیدنی دبی دیدن کنیم؟ اگر از موزه آینده دبی دیدن نکرده باشید حتما از خود می پرسید داخل موزه آینده دبی چه چیزی وجود دارد و در قسمت های مختلف موزه آینده دبی باید منتظر چه چیزی باشیم. برندهای مختلف همواره در حال تولید محصولات جدید می باشند. اینجا راهی برای تجربه ناز و نعمت بیش از حد است که برای صرف شام شما می توانید به رستوران زیر آب آل ماهار (Al-Mahara) که از کف تا سقف آن شیشه ای است و دیوار های اتاق غذاخوری زمانی که در حال خوردن هستید به شما اجازه می دهد تا موجودات دریایی را ببینید. فعالیت های بی شماری وجود دارند که شما می توانید نگاه دقیق تری به موجودات دریایی داشته باشید. موزه این مجموعه تاریخ طلا و جواهر تولید عرب را ارائه می دهد و تورهای کوتاهی برای بازدید از کارخانه وجود دارند.

در فروشگاه هایی که فروش به سبک اوت لت را ارائه می دهند، می توانید محصولات باکیفیت از برندهای معتبر جهان را با پایین ترین قیمت خریداری کنید. همانطور که گفتیم در فروش به سبک اوت لت، محصولات و اجناس با کیفیت از برندهای معتبر جهان با تخفیف های زیادی در مراکز اوت لت ها به فروش می رسند. پارکینگ های زیادی مخصوص کارکنان و مسافرین در فرودگاه آل مکتوم در نظر گرفته شده است و همین طور از طریق مترو دبی می توان به این فرودگاه دسترسی داشت. دسترسی مستقیم از فرودگاه بین المللی دبی (DXB) به این موزه بسیار ساده است. هر چند که برای کودکان بین 3 تا 12 سال این هزینه کمتر است. در این نمایشگاه فضایی را به کودکان اختصاص داده و نام آن را قهرمانان آینده گذاشته است. در این پارک، برای کودکان نیز بخش ویژه ای طراحی شده تا بتوانند در فضایی امن در کنار خانواده خود به تفریح بپردازند. این اوت لت دبی دارای رستوران ها و محل نگهداری کودکان نیز می باشد. این هتل همچنین دارای یک پارک آبی مدرن است که در زمینی به مساحت ۱۴۱ هکتار ساخته شده است و دارای بخش های مختلفی از جمله سرزمین دلفین ها، سرزمین شیر های دریایی، وسایل بازی آبی مختلف، آکواریوم و دنیای زیر آب دبی، و غواصی می باشد. این مرکز خرید بیش از 1200 واحد تجاری را در خود جای داده و مساحت کلی آن بیش از یک میلیون متر مربع است. بهطور کلی از هر نقطه دنیا یک نقاشی، مجسمه یا سایر صنایع دستی، در خیابان السرکال به نمایش گذاشته میشود. در موزه آینده دبی علاوه بر لذت بردن از مجموعه ای در حال تغییر از نمایشگاه ها، شما می توانید با برخی از رهبران صنایع ملاقات کنید و حتی در رویدادهای مختلف مرتبط با علم و تکنولوژی، کنفرانس ها، کلاس ها، جلسات و کارگاه های آموزشی نیز شرکت کنید.

در طول این سفر، موزه بازدیدکنندگان را به نمایی از سال ۲۰۷۱ میبرد تا تجربهای از بخشهای مختلف در آینده به دست آورند. فضای داخلی موزه وعده میدهد که آینده را از طریق یک سفر فوقالعاده با کمک قدرت تکنولوژی، در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهد. بازدیدکنندگان موزه میتوانند حین بازدید از موزه، وسایل نقلیه برقی خود را نیز شارژ کنند. اما این شهر دارای برجستگی های فرهنگی فراوان و همچنین افزودنی های مدرن پر زرق و برقی می باشد. این قلعه در سال ۱۹۷۱ ترمیم شد ( دوباره در سال ۱۹۹۵ گسترش یافت) و در حال حاضر موزه برتر شهر است. در گذشته این قلعه به عنوان محل اقامت خانواده حاکم، مقر دولت و پادگان و زندان استفاده می شد. این موزه یک موزهی زنده است که قصد دارد با برقراری پیوند میان اندیشمندان و متخصصین سراسر دنیا، در تشکیل یک جنبش عمیق روشنفکرانه یاریرسان باشد و به عنوان یک محل آزمایش برای نسلهای آینده جهت خلق راهکارهایی بدیع برای چالشهای پیش روی جامعه عمل کند. بزرگراه شیخ زاید در میان منطقه تجاری مرکز شهر دبی در حال اجرا است. این جاذبه سالانه با ۸۰ میلیون بازدیدکننده، نام خود را در میان پربازدیدترین مراکز خرید و سرگرمی جهان مطرح کرده است.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد