مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

راز پیست اسکی دبی که هیچ کس درباره آن صحبت نمی کند


یکی از ویژگیها و امتیازت شهر دبی این است که در کنار مدرنیته، تاریخ و اصالت خودش را هم حفظ کرده است. این تفریح جالب در مرکز خرید دبی مال قرار گرفته که به تنهایی خودش جاذبه ای تفریحی محسوب می شود. در این گشت به غیر از بازدید از جاذبه های این شهر مسافران را برای خرید به بهترین مال های دبی نیز خواهند برد. آنچه تور صحرا را جذاب می کند، نشان دادن چهره واقعی کویر و زندگی بادیه نشینان به توریستها و مسافران دبی می باشد. طراحی این برج اثر شرکت آمریکایی اسکیدمور، اوینگز، مریل (SOM) و معمار آمریکایی، ادرین اسمیت، با الهام از معماری اسلامی، طبیعت صحرا و گل هایمنوکالیس است. شنهای طلایی رنگ همراه با تلألو خورشید که جانی دیگر به صحرا میدهد، احساساتی تکرار نشدنی را برای شما به ارمغان میآورد. مجموعه ما به شما این امکان را میدهد که بلیط ها و واچرها را با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید. به همین دلیل ما ۲۵ نمونه از بهترین کلوپ های ساحلی دبی را برای راحتی شما فهرست کردیم. هنگامی که فصل ۱ را به پایان میرسانید و به فصل ۲، موسسه ترمیم، میروید، با منظرهای از دبی آیندهنگر، احتمالاً در سال ۲۰۷۱، میزبان شما خواهد بود. در نهایت با ممنوعیت پرواز و قایقرانی از ضلع شمالی برج، این مخاصمه پایان یافت. وقتی در دبی هستید، یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن شب سال نو، جاییست که بتوانید از آنجا بطور همزمان، آتش بازی در برج العرب و همچنین پالم جمیرا را تماشا کنید. از یکی از بلندترین ساختمان های دنیا، برج های دو قلوی دبی می توانید مناظر شگفت انگیزی را در کنار نمایش فراموش نشدنی آتش بازی نیمه شب سال نو، تجربه کنید.

Wrestling at the 2020 Summer Olympics - Men's freestyle 86 kg - Hassan Yazdani (IRI) (15) اگر به این پارک آبی رفتید یادتان باشد در آخر بعد از آنکه حسابی از هیجان بازیهای آبی پارک خسته شدید سری هم به کافهها و رستورانهای محوطه بزنید و خستگی خود را با یک نوشیدنی فوقالعاده یا یک غذای لذیذ عربی رفع کنید. بازدیدکنندگان داخلی فقط ۲۵۰ درهم تعطیلات آخر هفته و ۲۰۰ درهم برای روزهای هفته پرداخت میکنند که شامل یک آلاچیق برای دو نفر و ۱۰۰ درهم ووچر غذا و نوشیدنی است. این روزها با پیشرفت بیش از پیش شهر دبی و راه اندازی و احداث و بهره برداری از تفریحات مهیج و ورزش های مشهور دنیا که به بررسی آنها خواهیم پرداخت، این شهر را از دیگر کشورهای بزرگ و مشهور جهان متمایز ساخته و به یک شهر لوکس مبدل کرده است. امروزه این شهر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و به یکی از مدرنترین شهرهای دنیا تبدیل شده است. مسیر رسیدن به این بازار از مرکز شهر دبی نزدیک نیست و شما باید زمانی حدود 30 دقیقه را طی کنید. خستگی هفته را با گذراندن وقت خود در کلوپ ساحلی که همه چیز دارد، برطرف کنید. برای گذراندن شب سال نو در این بارها و رستوران ها حتما باید از قبل رزو کنید. در تراس هتل برج العرب، میتوانید شیشههای آینهای مدرن را پیدا کنید. استخر بینهایت تمام طول تراس پشت بام را در بر میگیرد و مناظر فوقالعادهای از مرکز شهر را پیش روی شما قرار میدهد. این مجموعه شیک شامل استخری وسیع و نو با آبهای تمیز و تراس پوشیده از درختان نخل و دکوراسیون داخلی جذاب است.

پیست اسکی دبی در مجموعه سرپوشیده قرار دارد. مکانهای جذاب زیادی برای بازدید و فعالیتهایی برای انجام در پارکهای عمومی در فضای باز در شهر دبی وجود دارد. این منطقه ترکیبی از خدمات بسیاری است که آن را به عنوان یک شهر مسکونی و توریستی برتر معرفی می کند. دریفت برای استقبال از بازدیدکنندگانی که به دنبال یک سبک زندگی منحصر به فرد هستند ساخته شد. حالا که با این مکانها آشنا شدید، نظرتان درباره یک سفر جذاب به دبی چیست؟ نگهداری می شده و جای شگفتی دارد که تعداد زیادی از بولتن ها، گزارش ها و نامه های رسمی، سری و بکلی سری برخی دستگاه های امنیتی درباره اقدامات مجرمانه و مفاسد سیاسی و اقتصادی مهدی هاشمی نیز در دفتر او موجود بوده و در فایل های جداگانه بایگانی شده بود. هتل جمیرا تعداد زیادی رستوران دارد که می توانید سال نو را در آنها جشن بگیرید. بنابراین اگر به تازگی ویلاهای پالم جمیرا را خریدهاید، باید این کلوپ ساحلی فوقالعاده را از نزدیک ببینید. این کلوب ساحلی شامل یک استخر بینهایت تماشایی، یک ساحل خصوصی بزرگ و محیطی با گیاهان سرسبز است که چشماندازی دیدنی از خلیج پالم آیلند و دورنمای شهر پرآوازه دبی را به تصویر میکشد.

طراحی این باغ بسیار دلنشین و خاص است و توانسته آن را به محیطی جذاب برای توریست ها تبدیل کند. شرکت ما صادرات زعفران را انجام داده و محصول را به گمرک کشور مقصد ارسال می کند. هدف تیم ما ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن و با بالاترین سطح کیفیت است تا بتوانیم سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزنیم. علاوه بر موارد گفته شده سفر با این تورها باعث میشود تا هزینه های شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند. استفاده از تور گشت شهری دبی یکی از مواردی است که میتواند به بهتر و کامل شدن سفر شما کمک بسزایی کند. در این بازار تاریخی؛ شما می توانید انواع کالاها را به صورت کلی و جزئی خریداری کنید. شاید با شنیدن نام این موزه فکر کنید که محتوای آن فقط مربوط به آینده است، اما باید بدانید که موزه آینده دبی مکانی است که آینده و گذشته را به هم پیوند می دهد و سبک های بسیاری از هنرهای باستانی در آن به نمایش گذاشته می شود. یکی دیگر از ویژگی هایی این موزه محبوب این است که این سازه بنایی دوستدار محیط زیست به شمار می آید. این برج همچنین رکورد 31 ساله سی.ان تاور کانادا را که با 553 متر ارتفاع، بلندترین سازه خودمتکی(Free-Standing) دنیا بود، شکست. ساخت این هتل ابتدا با احداث جزیره مصنوعی شروع شد که قرار بود هتل روی آن قرار گیرد. قیمت ها متغیراند و از 595 درهم در پالم کورت شروع می شوند و به 3750 درهم در استاری نایت آرنا، می رسند. گشت شهری دبی یکی از بهترین بخش های سفر به دبی است.بلیط این تور شگفت انگیز را میتوانید با بهترین قیمت از مجموعه تهران دبی تهیه نمایید. بازدیدکنندگان همچنین میتوانند در پشت صحنه به کمک پرسنل آکواریوم در آموزش کوسههای بامبو و کوسههای پلنگی بروند و تجربهای بینظیر کسب کنند.بازدیدکنندگان در تجربه ملاقات با کوسهها لباس و کفش ضد آب میپوشند و تا کمر به داخل آب میروند تا با کوسهها ارتباط برقرار کنند.منبع عکس: thedubaiaquarium.comشرایط لازم برای رزرو بسته:- این بسته برای کودکان زیر دو سال و بانوان باردار قابل خریداری نیست.- کالسکه یا ویلچر امکان دسترسی به این بخش را ندارند.- حداقل قد لازم برای بازدید از این بخش، ۱۴۰ سانتیمتر است.- بازدیدکنندگان باید توانایی بالا و پایین رفتن از پلهها را برای بازدید از کوسهها داشته باشند.- بازدیدکنندگان باید از ۱۵ دقیقه قبل از زمان برنامهریزی شده در محل حضور پیدا کنند.- نیازی به شنا نیست و فعالیت غذا دادن به کوسهها در حالت ایستاده صورت میگیرد.

ساحل الصفوح به دلیل موقعیت استراتژیکی که دارد و دقیقا بین این دو جاذبه اصلی دبی یعنی برج العرب و پالم جمیرا واقع شده است، یکی از بهترین مکان ها برای دیدن همزمان آتش بازی در این دو مکان است. یکی از جاذبه های سنتی دبی که برای بیشتر ایرانی ها نیز مکانی مجذوب کننده است، بازار پارچه دبی است. علاوه بر این، کلوپ ساحلی دریفت دارای یک رستوران و بار است که غذاهای سنتی و جدید پرووانسالی را به سبکی مدرن سرو میکند. ساکنان دبی از یک روز رویایی در این ساحل در یکی از بهترین کلوپ های ساحلی دبی به نام “Cove Beach” لذت میبرند. با اضافه شدن استخرهای خصوصی منحصربه فرد به هر یک از شش اتاق کابانای مجلل این کلوپ ساحلی، “Azure Beach” بر سطح امکانات لاکچری خود افزوده و بهترین تجربه شنا در کنار استخری لاکچری را برای شما رقم میزند. میهمانان میتوانند یکی از اتاقهای کابانای خصوصی “Azure Beach” را رزرو کنند. اتوبوس های گشت شهری دبی برای گردشگران، مسیرهای مختلفی را در نظر گرفته است تا مسافران بتوانند از همه جاذبه ها دیدن کنند. برج ها و آسمان خراش ها، مراکز تاریخی و کلیه جاذبه ها را میتوانید در کمترین زمان ممکن ببینید. یکی از زیباترین منطق تاریخی دبی، منطقه تاریخی جمیرا می باشد که در بین جاده جمیرا و الوصل واقع شده است. موزه دبی یکی از بزرگترین مکانهای ثبت تاریخ عرب است که فرهنگ تاریخی خاورمیانه و جهان را نیز در خود انعکاس داده است. طبق تقویم امسال و برنامهای که اعلام شده، دوره ۲۶ام دهکده جهانی از تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۰ (۲۶ اکتبر ۲۰۲۱) تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ (۱۰ آپریل ۲۰۲۲) قرار است برگزار شود. گلوبال ویلیج یا دهکده جهانی، مجموعه ای توریستی در شهر دبی است که در آن فروشگاهها و غرفههای بسیاری به نمایندگی از هفتاد کشور جهان وجود دارند.

غذاهای سنتی مردم امارات و سوغاتی های این کشور هم در این غرفه به فروش میرسد و قلیان های سلطنتی عربی هم به وفور به بازدید کنندگان ارائه میشود. در این غرفه ها علاوه بر اینکه میتوانید با آداب و رسوم مردم همان کشور آشنا شوید میتوانید انواع سوغات، صنایع دستی همان کشور را تهیه کنید. در فاصله ۳۰ دقیقهای تا خلیج فارس، در این جزیره ساخته دست بشر که بخشی از پروژه مشهور ورلد آیلند است، میتوانید چشمانداز ۱۸۰ درجهای از منظره شهری دبی را مشاهده کنید. طراحی این سوئیت های در هیچ هتلی مشاهده نمی شود و امکانات و خدمات آنها بدون شک بهترین در دنیا محسوب می شوند. برج العرب معروف ترین هتل 7 ستاره دنیا میزبان یکی از زیباترین نمایش های آتش بازی در شهر دبی می باشد که شهرت جهانی دارد و سالانه عکسان و فیلمبرداران زیادی آن را پوشش می دهند. این هتل موجی شکل، یکی از محبوب ترین هتل های دبی می باشد که دقیقا رو به روی هتل برج العرب قرار گرفته است. در این مکان میتوانید دبی را از زاویه ای دیگر ببینید و تجربه ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. تمامی جاذبه های دبی کریک و همچنین سایت پیشرو در حالت طبیعی خود حفظ شده اند. جاذبه های این موزه به مواردی مانند سفرهای فضایی، سلامتی و محیط زیست میپردازد. موزه دبی که در داخل قدیمیترین ساختمان شهر، قلعه الفهیدی در سواحل نهر دبی که قدمت آن به اواخر دهه 1700 برمیگردد، قرار دارد، برای هر کسی که علاقهمند به آشنایی با فرهنگ و میراث غنی امارات است، باید از آن بازدید کند.

تنها ساختمان مستقل در منطقه که اجازه فروش الکل، قلیان و پخش موسیقی زنده را در صورت رفع محدودیتها دارد، کلوپ ساحلی بلا بلا است که در ساحلی روبروی اقامتگاه ساحلی جمیرا قرار دارد. بلا بلا یکی از بهترین کلوپ های ساحلی دبی که دقیقا روبروی جزیره بلوواترز قرار دارد و چشماندازی بدون مانع از اقیانوس و چرخ و فلک دبی آی را پیش روی شما قرار میدهد، همچنین یک استخر بینهایت بزرگ دارد. کلوپ ساحلی معروف ناموس که یک مدل از کلوپ ساحلی معروف میکونوس است در دبی واقع شده است. اگر به یکی از کلوپهای میکونوس رفته باشید، شاید شنیده باشید که تعدادی از سلبریتیهای معروف از جمله یوسین بولت، لئوناردو دی کاپریو، جیجی حدید و کندال جنر از ساحل خلیج “Psarou” دیدن کردهاند. اما شاید ندانیم که صدای آب تداعی کنندهی زمان جنینی در شکم مادرمان است و به همین دلیل بصورت ناخود آگاه باعث آرامش روح و جسم میشود. رستوران کلوپ ساحلی “Cove Beach”، طعم غذاهای کلاسیک و معاصر را تداعی میکند و در عین حال غذاهای لذیذ اصیل دریای مدیترانه از پروونس تا توسکانی را به نمایش میگذارد. این مرکز خرید با 140 فروشگاه که به سبک معماری توسکانی و ونیزی طراحی شدهاند، بهعنوان یکی از 10 مرکز خرید برتر دبی شناخته میشود.

با خرید بلیط اجازه دسترسی به استخر و ساحل، حولهها، قسمتهای تعویض لباس و امکاناتی مانند میوه تازه، بستنی، نظافت عینک آفتابی و حوله خنککننده را خواهید داشت. در این مجموعه، متناسب با رویداد انتخابی شما، هزینه بلیط از 190 درهم تا 1850 درهم متغیر است؛ شما می توانید اطلاعات بیشتر را در سایت سالن اپرای دبی مشاهده کنید. اتوبوس ها در چندین ایستگاه مختلف مربوط به مکان های گردشگری دبی توقف میکنند و این امکان را برای شما فراهم میسازند که به سادگی بتوانید از تمام جاذبه های گردشگری دیدن کنید. با بررسی جاذبه های دیدنی دبی حتما از این موضوع به طور کامل آگاه شده اید که دبی یک مقصد توریستی بسیار دیدنی با ساحل های شنی زیبا و معماری هایی عجیب می باشد. تور دبی با گشت شهری این امکان را به شما میدهد که گشت خود را به صورت کامل و همراه با یک لیدر فارسی زبان انجام دهید. پس اگر شما جزو کسانی هستند که علاقه مند به آشنایی گذشته تا حال دبی را دارید به هیچ عنوان موزه های آن را از دست ندهید. پس از غروب آفتاب در تعطیلات آخر هفته و دوشنبه، این مکان به صحنهای از جشنی پرنشاط و زندگی عالی تبدیل میشود. این ساختمان متشکل از 52 طبقه است که به هر دو صورت تجاری و مسکونی استفاده میشود اما مسئله ای که این برج را متفاوت میکند سکوی بزرگ و تماشایی آن واقع در طبقه آخر می باشد. در حالی که دسترسی به ساحل به تنهایی در آخر هفته ۲۵۰ درهم و در روزهای هفته ۲۰۰ درهم هزینه دارد، اجاره آلاچیق برای بازدیدکنندگان ۶۰۰ درهم یا بیشتر هزینه دارد و شامل ووچرهای غذا و نوشیدنی میشود. خانوادههای دارای کودک جمعهها از استخر آبپاش استفاده میکنند، در حالی که بزرگسالان ( افراد بالای۲۱ سال) فقط میتوانند به استخر بینهایت دسترسی داشته باشند.

در حالی که مهمانها و دیجیهای معمولی، آهنگها را برای لذت مخاطبان پرشور پخش میکنند از استخر و ساحل خیرهکننده، صندلیهای کنار ساحل، نوشیدنیهای ویژه و موارد دیگر استفاده کنید. ادج (The Edge): واقع در کنار استخر سلطنتی است و جایی که می توانید استراحت کنید، غذا میل کنید و از محیط فوق العاده لذت ببرید. دلفیناریوم در کنار دلفینهای بازیگوش، میزبان فُکهای شیطان و سرگرمیهای آبی خندهدار است. در طول گذر سال ها تعبیه ایستگاه های اتوبوس و مترو امکان رفت و آمد به این محل ها را از قبل هم ساده تر کرده است. برای داشتن سفر راحت به دبی بدون اینکه دغدغههای جابجایی و رفت و آمد داشته باشید، میتوانید با ثبتنام در تور خارجی سفر آسوده داشته باشید. دسترسی به این بازار بسیار راحت است و می توان از اتوبوس های شماره 366 استفاده کرد. بر اساس تدارکات، این کلوپ ساحلی که در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد، ۵۰۰ نفر را برای یک رویداد یا دسترسی روزانه در خود جای میدهد، اگرچه فضای ۳۸۹۴۱ متر مربعی جزیره بیش از ۲۰۰۰ نفر را در خود جای میدهد. برج های امارت الجمیرا برای بسیاری از افراد با بودجه های مختلف یک گزینه جذاب می باشد که بتوانند سال نوی خود را در آنجا سپری نمایند. برج های امارت الجمیرا (الجمیرا امارات تاورز) برای فرار از شلوغی برج العرب در شب سال نو و تماشای راحت تر آتش بازی ها در جایی خلوت و ساکت، بهترین نقطه در دبی می باشد. به اعتقاد خیلی ها برای گذراندن زمان تحویل سال نو میلادی در دبی، جایی بهتر از ساحل سان ست وجود ندارد.

تابستان امسال، این کلوپ ساحلی جدید مکان مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خواهد بود. اگر ویزای کار و مجوز اقامت در دبی را دارید یا صرفا به دبی سفر میکنید، زمان بسیار خوبی برای گذراندن اوقات فراغت در یکی از بهترین کلوپ های ساحلی دبی امارات است. گرچه این پکیج فقط در روزهای جمعه و شنبه برقرار است و اگر میخواهید روز دیگری بروید بهتر است که از قبل رزرو کنید تا به شلوغی نخورید. مرکز the pointe در دبی قطعا یکی از لوکسترین و گراننقیمتترین و البته خاصترین جاهایی است که میتوانید انتخاب کنید. 4. از میان نتایج نمایش داده شده هتل حیات پالاس جمیرا دبی را انتخاب و رزرو کنید. اگر هم میخواهید در هتلی با قیمت مناسبتر اسکان کنید ما به شما هتل ۴ ستاره ارکید را توصیه میکنیم. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت توریک همراه باشید. برای اطلاع از آخرین قیمت ها کافیست با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. با کلیک روی گزینه جستجوی هتل، قیمت اتاق های هتل مورد نظر به شما نمایش داده میشوید. همچنین شما میتوانید به صورت آنلاین بلیت موزه آینده را خریداری کنید یا از طریق گیشهای که در لابی موزه قرار دارد بلیت بخرید. توجه نمایید که در زمان تحویل سال، ساحل بی نهایت شلوغ می شود بنابراین بهتر است برای رفتن به این ساحل زودتر اقدام کنید. در این مطلب سعی کردیم که تعدادی از تفریحات ارزان در دبی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید در برنامه ریزی سفر خود بهتر تصمیم بگیرید. دبی، کلوپهای ساحلی زیادی دارد، اما پیدا کردن بهترین کلوپ ساحلی در دبی شاید برای شما دشوار باشد.

البته این هوشمند بودن تا سال ۲۰۷۱ به حدی می رسد که شاید انسان ها کاری برای انجام دادن نداشته باشند. تخفیفات ویژه بر روی کالاهای خاص ، پایین بودن قیمت اجناس ، برنامه های تفریحی از جمله موسیقی و نمایش ، قرعه کشی های مداوم و اهدا جوایز متعدد به خریداران از جمله شگردهای فروشندگان برای جذب مشتریان است . پیش ازهر گونه اقدامی باید از معتبر بودن مجموعه مورد نظر اطمینان حاصل کنید و اطلاعات لازم را در مورد سابقه فعالیت آن ها کسب نمایید. در دیگر طبقهها و بخشهای مختلف «دبی مال» نیز میتوانید به سراغ خرید لباسهای اسپورت و شیک بروید و اکسسوریهای شیک را خریداری کنید. جذابیت و زیبایی مرکز خرید ابن بطوطه دبی به قدری است که عدهای باور دارند که سفر به به دبی و سر نزدن به این مرکز خرید باعث میشود سفر شما در نهایت ناتمام بماند! آسمان دبی اکثر وقتها افتابی بوده و همین باعث جذابیت پارک های آبی در دبی شده. دبی یکی از مهم­ترین مقصدهای خرید گردشگران ایرانی است. با معراج گشت آسمان همراه باشید تا شما گردشگران تور دبی را با یکی از زیباترین مناطق گردشگری دبی آشنا سازیم . جای تعجب نیست که گردشگران در این زمان شروع به آمدن به داخل امارات از کشورهای همسایه و تفریح جهان می کنند. هتل های مختلفی در دبی هستند که مراسم ویژه ای را (علاوه بر مراسم ذکر شده در بالا)، در شب های کریسمس و سال نو برگزار می کنند.

این تجربه می تواند شامل شام کریسمس، مراسم ویژه و جشن و مهمانی باشد. اگر اتفاقی بیفتد که دقیقا می دانید چه کاری انجام دهید، آتش بازی اجتماعی، شام و رقص، دبی به راحتی می تواند جشن های سالگرد اقتباس شده شما باشد. مطمئن هستیم که شما هم در این لیست به دنبال پیدا کردن نام دبی مال بوده اید و شما هم انتظار این را داشته اید که نام دبی مال در لیست بهترین مراکز خرید دبی جای داشته باشد. به طور کلی، مراکز خرید در استانبول و آنتالیا ارزان تر از فروشگاه های دبی هستند و بسیاری از برندهای ترک قیمت مناسبی دارند. قیمت بلیط عضویت سالانه (VIP PASS) شهربازی آی ام جی دبی، ۷۲۵ درهم است. در کنار تفریحات گران قیمت در دبی، مسافران میتوانند به تفریحاتی بپردازند که هیچ هزینه ای ندارد. از روی صندلی کنار استخر، میتوانید کل مارینا دبی را ببینید و فعالیتهای آبی برای مسافران شجاعتر یک روزه در دسترس است. سال نو در دبی با آتش بازی ها و لذت بردن از جشن های بزرگ و به طور رایگان؛ یک رویداد باشکوه است. جدیدترین کلوپ ساحلی آتلانتیس دبی، وایت بیچ نام دارد که شامل یک استخر بینهایت مناسب برای عکسهای اینستاگرام، یک محل ناهارخوری درجه یک در فضای باز و یک عرشه بادی در هوای آزاد که برای لذت بردن از یک نوشیدنی هنگام غروب خورشید ایدهآل است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد