مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مهاجرت به قبرس


مهاجرت به قبرس جنوبی به روش های مختلفی انجام می شود و این مقاله تمام راه های حضور در قبرس از جمله: کار، تحصیل، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، پناهندگی و زندگی در قبرس را برای هنرمندان و افراد موفق پوشش داده است.

قبرس جنوبی یکی از کشورهای اروپایی با شرایط مناسب برای واردات ایران است. روش هایی مانند تحصیل، ثبت کسب و کار، خرید یا اجاره ملک را می توان بهترین روش برای مهاجرت به قبرس در نظر گرفت. مزیت تحصیل در قبرس عدم نیاز به ارائه مدرک زبان است و مزیت سرمایه گذاری با ثبت شرکت یا خرید و اجاره ملک این است که با هزینه و ریسک کمتری می توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. در سایر کشورهای اروپایی .. از امکانات زندگی در قبرس سود می برد.

اگر سوال یا ابهامی دارید، می توانید با پرسیدن در بخش نظرات زیر همین مقاله، در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت کنید. همچنین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و ارزیابی وضعیت خود با دفاتر موسسه مشاوره ملک پور تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان بهره مند شوید.

مهاجرت به قبرس از طریق کار

قبرس با شش میلیون مسافر و گردشگر در سال می تواند مقصد مناسبی برای افرادی باشد که در زمینه گردشگری مانند راهنمای تور، مترجم، رزرواسیون و سایر مشاغل مرتبط با هتلداری مانند آشپزی فعالیت می کنند. با یافتن یک پیشنهاد شغلی معتبر از یک کارفرما در این کشور، افراد می توانند در این کشور کار کنند و از این طریق اقامت دریافت کنند.

همانطور که گفته شد، کار در قبرس نیازمند کارفرمای شهروند قبرسی است که قصد استخدام شهروند غیر قبرسی را دارد و ارائه پیشنهاد شغلی، مبنای اخذ ویزای کار در این کشور می شود. روش کار در قبرس به این صورت است که کارفرمای قبرسی باید ثابت کند که کاندیدای مناسبی برای انجام کار مورد نیاز وجود ندارد. در تصویر زیر نرخ بیکاری در قبرس را مشاهده می کنید. نرخ بیکاری شانس شما برای یافتن شغل در این کشور را نشان می دهد.

ارسال اولین درخواست به اداره کار قبرس

برای مجوز کار اقدام کنید

برای اقامت کاری اقدام کنید

لازم به ذکر است که شهروندان خارج از اتحادیه اروپا باید قبل از ورود به خاک قبرس مجوز کار دریافت کنند. برخی از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کار قبرس عبارتند از:

اجازه اقامت یک ساله

مجوزها

یک قرارداد کار برای حداقل یک سال ایجاد کنید.

ویزای موقت قبرس از سفارت قبرس اخذ می شود

سیاست

پاسپورت با اعتبار 3 سال

رسید پرداخت در اداره کار قبرس

نامه توانایی مالی

مهاجرت رایگان به قبرس جنوبی

برای مهاجرت به قبرس با استفاده از ویزای خوداشتغالی فردی می تواند برنامه نویس یا طراح وب از راه دور یا هر شغل دیگری باشد. اگر این فرد بخواهد در کشورهای اروپایی مستقر شود، می تواند از طریق قبرس جنوبی یا یونان این کار را انجام دهد. کافی است نشان دهیم که حداقل درآمد ماهانه او بین 2000 تا 2500 یورو است، اگر همراه همسر و فرزندانش باشد برای هر نفر 10 تا 20 درصد به این مبلغ اضافه می شود.

در این روش متقاضی به همراه درآمد ماهانه خود نیاز به نشان دادن قرارداد کاری جهت کار در شرکتی در ایران، اتریش یا هر کشور دیگری دارد. در این صورت این دو کشور به فردی که بتواند همسر و فرزندان خود را همراه داشته باشد اقامت می دهند. فرزندان او می توانند از شرایط تحصیلی خوبی بهره مند شوند. علاوه بر این، نیازی به سرمایه گذاری یا گواهی زبان ندارد. در واقع با این روش اکثر شرایط و شرایط اخذ اقامت سایر کشورها الزامی نیست.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

قبرس کشوری توسعه یافته است که مدارک تحصیلی آن در سطح بین المللی شناخته شده است و سالانه افراد زیادی را برای ادامه تحصیل جذب می کند. سیستم آموزشی در قبرس مبتنی بر پایه های دولتی و خصوصی است که رشته های مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی را پوشش می دهد.

تحصیل در قبرس جنوبی به دلیل حضور در اتحادیه اروپا می تواند نکات مثبت زیادی داشته باشد، بنابراین تحصیل در قبرس می تواند نقطه شروعی برای کار و تحصیل در سطوح بالاتر در کشورهای پیشرفته باشد :

دانش آموزان می توانند در حین تحصیل کار کنند.

امکان تحصیل بدون مدرک زبان وجود دارد.

هزینه تحصیل و زندگی در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه است.

به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا، از فرصت هایی برای توسعه و استفاده از امکانات زندگی در اروپا بهره مند می شوید.

یک نکته منفی در مورد تحصیل در قبرس این است که بورسیه های تحصیلی کمی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد که کمک چندانی به ایجاد شرایط برای تحصیل و زندگی در قبرس برای دانشجویان بین المللی نمی کند.

متقاضیان تحصیل در قبرس می توانند بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی خود را در حین تحصیل برای مشاغلی مانند پیشخدمت، مترجمی و ... تامین کنند. دانشگاه های دولتی و خصوصی زیادی در قبرس وجود دارد که به متقاضیان این امکان را می دهد تا از طریق تحصیل به قبرس جنوبی نقل مکان کنند تا در رشته هایی مانند پزشکی، فناوری اطلاعات، مدیریت بازرگانی و گردشگری تحصیل کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد