مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

یکبار برای همیشه از شر انواع ردیاب خودرو خلاص شوید


به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، سال گذشته ۲۰ دستگاه خودرو در شاندیز به سرقت رفت و باعث نارضایتی مردم شد، اما تلاش و پیگیریهای نیروی انتظامی در کلانتری بخش شاندیز جهت دستگیری سارقان به نتیجه رسید و سارق حرفهای خودور با سابقه چندین فقره سرقت دستگیر شد. این شرکت در سال 1396 آغاز به کار کرده و در بخش خدمات مشتریان می باشد. طبق اعلام مدیرعامل شرکت دانشبنیان تحقیق، طراحی و تولید موتور ایرانخودرو (ایپکو)، تولید خانواده موتورهای کم مصرف سه استوانه در دستور کار گروه صنعتی ایرانخودرو قرار گرفته و تولید انبوه آن از سال آینده آغاز خواهد شد. ردیاب خودرو همیشه روشن میباشد، اما ردیاب آهنربایی اینگونه نبوده و در حالت آماده باش قرار میگیرد، از این رو مصرف باتری در آن بسیار کم است. شاید برای شما این سوال پیش بیایید وقتی که میتوان از باتری خودرو استفاده کرد، دلیل وجود باتری داخلی ردیاب برای چیست؟ امکان پذیر است که میتوانند نیازهای شما را در سراسر کشور و نصب آن. ابعاد، طریقه نصب و قیمت مهمترین تفاوتی است که بین ردیابها دیده میشود. در حالت کلی دستگاهی که امکانات بیشتر و با کیفیت بهتر را با قیمت مناسبتری ارائه کند فروش بیشتری نیز خواهد داشت، بدون شک تمام این امکانات در یک ردیاب صرفاً ارزان قیمت وجود نخواهد داشت، پس قبل از خرید یک ردیاب مناسب برای ماشین خود لیستی از امکاناتی که به آن نیاز دارید را مشخص کنید تا براساس آن ردیاب خودرو را تهیه کنید.


هر یک از محصولات نام برده دارای ویژگی ها و مزایایی هستند که کارشناسان ما در شرکت کاوشکام آسیا با ارائه این گزارش در نظر دارند با ویژگی ها و مزایای هر یک از محصولات خود آشنا کنند. حال که با عملکرد ردیاب خودرو آشنا شدید وارد مباحث تخصصیتر میشویم… در این مطلب شما را با مزایا و امکانات استفاده از ردیاب خودرو پارس آشنا کردیم. از این رو بهره مندی از امکانات آن بسیار آسان می باشد. شما با آن سروکار دارید، نرمافزار ردیابی جیپیاس و ارسال این مختصات برای مالک خودرو ارسال کند. لازم به ذکر است که این ردیاب از شبکه 4g برای ارسال دقیق اطلاعات و موقعیت مکانی استفاده می کند که این نشان دهنده وجود گزینه دیگری به نام Real time update است و می توانید بدون هر گونه دیرکرد ، موقعیت مکانی اتومبیل را از راه دور مشاهده کنید. لازم به ذکر است که این ردیاب از نقشه های گوگل مپ برای ردیابی مسیرها استفاده می کند که با استفاده از آن به آخرین و بروزترین نقشه های موجود دسترسی دارد و یکی دیگر از قابلیت های این ردیاب ، Real time update است که در زمان حال بدون هر گونه مشکلی می تواند موقعیت اتومبیل را به شما ارسال کند و از این طریق شما بدون هر گونه مشکلی می توانید حتی به موقعیت های قبلی دسترسی پیدا کنید.


این دستگاه توسط دیاگ یا درگاه OBDII که در قسمت زیرین داشبورد وجود دارد ، به اتومبیل وصل می شود که از این طریق شما نگرانی بابت عمر باتری نخواهید داشت و این در حالی است که این ردیاب یکی از ارزانترین و با قابلیت ترین ردیاب های موجود در بازار می باشد که می توانید از فروشگاه های آنلاین خریداری کنید که قیمت جهانی این دستگاه 20 دلار می باشد که قیمت نسبتا مناسبی دارد. به بیان ساده تر، جی پی اس برنامه فارسی شده و اختصاصی خریداری کنید. دومین ردیابی که در لیست ما قرار گرفته است ، ردیاب motosafety می باشد که بیشتر برای خانواده هایی است که اتومبیل جدید خریداری کرده اند و اتومبیل آنها اکثرا در اختیار فرزندانشان می باشد. اگر به فکر تأمین امنیت خانواده خود هستید و نمیخواهید با مشکلات نرمافزارهای ردیابی گوشی دیگران روبهرو شوید، ردیابهای gps انتخاب بهتری برای شما خواهد بود.

https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

از طرفی دیگر مراقبت از سالمندان نیز شرایط خاص خود را دارد. یکی دیگر از کاربردهای ردیاب آی آر 160 استفاده های سازمانی است. یعنی این عوامل میتواند باعث خطا در برقراری ارتباط دقیق و صحیح با ماهواره های GPS گردد . برخی از آنها امکانات خیره کننده ای دارند .این تکنولوژی جدید میتواند اتفاقاتی که برای خودرو می افتد از طریق پیامک ، بدون بعد مسافت از راه دور به صاحبش اطلاع دهد . در خوشبینانه ترین حالت حتی اگر بدنه خودروی خود را بیمه کنید بعد از سه ماه و تبلیغات روزنامه فقط 80 درصد خسارت خودرو تحت پوشش بیمه قرار می گیرد که درست شنیدید و 80 درصد توسط بیمه که از قیمت کارخانه ای خودرو است تامین می شود. در واقع، بعد از آن که سارق خودروی یکی از کارکنان شرکت گروه تحقیقات کاوشکام آسیا، شرکت مادر وایزر، نتوانست به دلیل وجود سیستم ردیابی روی آن، خودرو را به سرقت ببرد، ایدهی اولیهی تاسیس وایزر با هدف تبدیل شدن به بزرگترین شرکت ارائه دهندهی جی پی اس های حرفهای شکل گرفت. 2 شما با فناوری GPS استفاده نمی کنند اما استفاده از ردیاب های خودرو در چیست. اما در این شرایط نکتهای که اهمیت بسیاری دارد، سرعت عمل شما در پیدا کردن ردیاب خودرو است.

https://nabzefanavari.ir/fa/news/32923/5-%D9%85%D8%B2%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%88%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%86%D9%82%D9%84%DB%8C%D9%87

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد