مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

راه اندازی وای فای دایرکت در پرینتر

Wi-Fi Direct چیست و چگونه کار می کند؟

شاید چند سال پیش، اتصال دستگاه های تلفن همراه و تبادل اطلاعات تنها از طریق بلوتوث یا اینترنت امکان پذیر بود. اما امروزه امکان ایجاد چنین ارتباطی بدون بلوتوث و اینترنت و استفاده از این قابلیت در انواع چاپگرها وجود دارد. در سایه Wi-Fi Direct اتفاق می افتد. اگر نمی دانید وای فای دایرکت چیست؟ این مقاله را تا حد امکان با دقت بخوانید تا در مورد مزایای آن و نحوه تنظیم Wi-Fi Direct برای چاپگرها بیاموزید.

آپا وای فای دایرکت؟

Wi-Fi Direct فناوری است که به دستگاه های ما اجازه می دهد بدون نیاز به مودم، سوئیچ یا روتر به صورت بی سیم متصل شوند. هماهنگ سازی و حتی انجام بازی بسیار آسان و راحت است.به این ترتیب تلفن های همراه، دوربین ها، چاپگرها، رایانه های شخصی و کنسول های بازی می توانند در هر زمان بدون نیاز به اینترنت به یکدیگر متصل شده و شبکه وای فای ایجاد کنند.

Wi-Fi Direct چگونه کار می کند؟

استفاده از Wi-Fi Direct نسبتا آسان است. زیرا این فناوری مبتنی بر وای فای معمولی است با این تفاوت که نیازی به اینترنت و مودم بی سیم ندارد.

کاربر به عنوان یک نقطه دسترسی عمل می کند و سیگنال ها را به دستگاه های موجود در منطقه ارسال می کند. این به آنها امکان می دهد بدانند که می توانند ارتباط برقرار کنند. برخی از دستگاه ها به طور خودکار متصل می شوند، گاهی اوقات برای افزایش امنیت، باید شماره نشان داده شده روی صفحه یا پین را وارد کنید. در بیشتر موارد، ممکن است از شما خواسته شود که یک کد QR را اسکن کنید.

مزایای Wi-Fi Direct از نظر امنیت

به اشتراک گذاری داده ها از طریق اینترنت همیشه با خطرات امنیتی همراه بوده است، اما اتصالات Wi-Fi Direct به پروتکل های امنیتی مانند WPS (Wi-Fi Protected Setup) و WPA/WPA2 (Wi-Fi Protected Access) متکی هستند. بنابراین می توان آن را راهی ساده برای اتصال ایمن دو دستگاه دانست.

تفاوت Wi-Fi و Wi-Fi Direct چیست؟

همانطور که قبلا ذکر کردیم، برای استفاده از فناوری Wi-Fi Direct نیازی به روتر، مودم بی سیم و شبکه اینترنت ندارید. در حالی که داشتن وسایل فیزیکی و اینترنت برای اتصال شما به وای فای ضروری است. این تفاوت را می توانیم به عنوان تفاوت اصلی بین Wi-Fi و Wi-Fi Direct در نظر بگیریم. اما این دو فناوری تفاوت های دیگری نیز دارند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

Wi-Fi Direct با پشتیبانی از پروتکل WPS و رمزگذاری WPA2 ایمن تر و هوشمندتر از Wi-Fi است. زیرا روش رمزگذاری WEP مورد استفاده در فناوری وای فای قابل نفوذ و ناامن است.

فناوری Wi-Fi Direct در کشف دستگاه های نزدیک و خدمات آنها بهتر است.

در هر دوی این روش ها، یکی از دستگاه ها مسئولیت کنترل و کنترل دستگاه های دیگر را بر عهده می گیرد. با این حال به جرات می توان گفت که روش اتصال مستقیم در این مورد با قدرت بیشتری عمل می کند و احتمال خطا و وقفه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

تفاوت Wi-Fi Direct و بلوتوث چیست؟

اولین و رایج ترین راه برای ارسال اطلاعات به دستگاه های مجاور بدون سیم یا سخت افزار دیگر، بلوتوث است. Wi-Fi Direct مشابه بلوتوث است، اما به طور قابل توجهی قدرتمندتر است. این فناوری می تواند اطلاعات را ده برابر سرعت بلوتوث انتقال دهد. بنابراین این روش به گزینه بهتری برای به اشتراک گذاری اطلاعات بین کاربران تبدیل شده است.

کدام دستگاه ها از Wi-Fi Direct استفاده می کنند؟

اتحاد شبکه زنده دیجیتال (DLNA) از نوامبر 2011 در به‌روزرسانی دستورالعمل‌های خود، از فناوری Wi-Fi Direct استفاده کرده است.

مایکروسافت این فناوری را از ویندوز 8 و تمامی نسخه های ویندوز 10 پشتیبانی می کند.اولین کنسول بازی در سال 2013 به نام "xbox1" از این قابلیت بهره برد. سیستم عامل اندروید به فناوری Wi-Fi Direct از نسخه 2.3 مجهز شده است. کاربران اپل نیز از این منابع در انواع AirDrop و AirPlay استفاده می کنند، اگرچه با عملکرد مشابه.

بسیاری از دستگاه های سخت افزاری دیگر مانند ماوس، صفحه کلید، هدفون بی سیم و چاپگر از فناوری Wi-Fi Direct بهره می برند. اکثر تلویزیون های هوشمند از Wi-Fi Direct به شکل کمی متفاوت استفاده می کنند، Miracast (Miracast یک استاندارد بی سیم مبتنی بر Wi-FiDirect است).

چگونه Wi-Fi Direct را در چاپگر تنظیم کنیم؟

شما می توانید دستگاه های مختلف را متصل کنید. با چاپگرهایی که از فناوری Wi-Fi Direct استفاده می کنند و فایل ها را برای چاپ با آنها به اشتراک می گذارند.

مراحل اتصال مستقیم Wi-Fi به پرینترهای وای فای HP

1- وارد قسمت Devices and Printers کامپیوتر خود شوید.

2- گزینه Add printer or scanner را کلیک کنید.

3- روی View Wi-Fi Direct Printers کلیک کنید.

HP Wi-Fi Direct بی وقفه هستند

4- ابتدا گزینه Direct Start و سپس مدل چاپگر خود را انتخاب کنید.

چاپگرهای مدل i مستقیماً از HP

5- بر روی Add device کلیک کنید.

6- پس از نمایش پین WPS در رایانه، پین را در کنترل پنل چاپگر یا در صفحه اطلاعات چاپ شده در حین راه اندازی جستجو کنید.

7- ظرف 90 ثانیه پین ​​را وارد کرده و سپس روی Next کلیک کنید تا اتصال کامل شود.

توجه: اگر پین منقضی شده است، رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید و از ابتدا مراحل نصب چاپگر را انجام دهید.

کد پین WPS چاپگر HP را وارد کنید

8- اگر پیام وضعیت Driver Not Available ظاهر شد، برای دانلود و نصب درایور چاپگر HP به support.hp.com/us-en/drivers/printers مراجعه کنید.

درایور چاپگر HP وجود ندارد

9. پس از انتخاب فایل مورد نظر ابتدا فایل را انتخاب و در نهایت پرینت بگیرید.

10- چاپگر خود را از لیست انتخاب کنید و سپس روی Print کلیک کنید.

مراحل اتصال مستقیم Wi-Fi در چاپگرهای Wi-Fi Canon

1- در حالی که چاپگر روشن است، دکمه Menu را فشار دهید.

2- کلیدهای بالا و پایین را فشار دهید تا به اتصال به شبکه بروید، سپس ok را فشار دهید.

3- گزینه Connection Setup را پیدا کرده و OK کنید.

تنظیمات اتصال چاپگر کانن

4- نام چاپگر نمایش داده شده را بررسی کرده و OK کنید.

توجه داشته باشید که هنگام اتصال دستگاه به شبکه Wi-Fi، این نام برای شناسایی چاپگر روی دستگاه ظاهر می شود.

سیستم نام چاپگر کانن

5- گزینه اتصال مستقیم را انتخاب و تایید کنید.

اتصال مستقیم به چاپگر Canon

6- این صفحه نام و رمز پرینتر شما را نشان می دهد که باید از طریق کامپیوتر، لپ تاپ یا تلفن همراه به چاپگر متصل شوید.

نام و رمز عبور چاپگر کانن

بیشتر بخوانید: نحوه دانلود درایور چاپگر Canon

بیشتر بخوانید: نحوه نصب درایور چاپگر Canon

چگونه با استفاده از Wi-Fi Direct گوشی خود را به چاپگر وصل کنم؟

اگر می خواهید مستقیماً به تلفن خود متصل شوید، کافی است وای فای خود را روشن کنید، نام چاپگر مورد نظر را جستجو کنید و رمز عبور را برای اتصال به دستگاه وارد کنید. پس از انجام این مراحل، با نصب برنامه های مربوط به چاپگر در موبایل، فایل مورد نظر را باز کرده و گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید. در نهایت تنظیمات مورد نظر را انجام داده و دکمه چاپ را فشار دهید.

امیدواریم با مطالعه این مقاله با ماهیت و مزایای وای فای دایرکت آشنا شده و به سوالاتی که در مورد راه اندازی وای فای دایرکت روی چاپگرها دارید پاسخ دهید. اگر در حین انجام مراحل بالا با مشکلی مواجه شدید، برای حل این مشکل می توانید با همکاران ما تماس بگیرید. برای خرید یک چاپگر با قابلیت Wi-Fi Direct می‌توانید از صفحه فروشگاه چاپگر ما که در لینک زیر است دیدن کنید و از قسمت فیلتر ویژگی در سمت راست روی گزینه Wi-Fi Direct که زیر مجموعه اتصالات است کلیک کنید. لیستی از چاپگرهای مورد نظر نمایش داده می شود.

متن کامل مقاله را بخوانید: وای فای دایرکت چیست؟

همه چیز در مورد آزمون آیلتس


آزمون آیلتس یکی از جامع ترین و معتبرترین آزمون ها برای سنجش میزان مهارت زبان انگلیسی است. این آزمون 4 مهارت شما در صحبت کردن، شنیدن، خواندن و نوشتن را ارزیابی می کند.

مدت زمان آزمون آیلتس چقدر است؟ هر مهارت در آزمون آیلتس چگونه سنجیده می شود؟ روز امتحان چه وسایلی به همراه داشته باشیم؟

برای اطلاعات کامل در مورد نکات و اطلاعات آزمون آیلتس در پست های باقی مانده وبلاگ تارگمیک با ما همراه باشید.

آیلتس چیست؟

آیلتس مخفف عبارت International English Language Testing System است. این آزمون سطح زبان انگلیسی کسانی را که می خواهند در محیطی انگلیسی زبان کار یا زندگی کنند، ارزیابی می کند. آیلتس تقریبا در تمامی کشورهای انگلیسی زبان (بریتانیا، استرالیا، کانادا ...) و بیش از 3000 موسسه در ایالات متحده آمریکا پذیرفته می شود. بسیاری از شرکت ها و موسسات آموزشی به آیلتس نیاز دارند.

آیلتس یکی از محبوب ترین آزمون های زبان انگلیسی در دنیای آموزش است. هدف آیلتس ارزیابی سطح زبان انگلیسی افراد غیر انگلیسی زبان است.

آزمون آیلتس چه مهارت هایی را می سنجد؟

آزمون آیلتس توانایی متقاضی را در خواندن، صحبت کردن، درک مکالمات صوتی و نوشتن به زبان انگلیسی ارزیابی می کند.

حداقل نمره در آزمون وجود ندارد. هر متقاضی نتایج خود را از طریق فرم گزارش آزمون (TRF) دریافت می کند که در مقیاس 1 تا 9 (نمره 0 برای کسانی که در آزمون شرکت نکرده اند) نمره گذاری می شود.

تفاوت بین آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال

آزمون آیلتس به دو نوع آکادمیک و جنرال تقسیم می شود.

آزمون آیلتس آکادمیک برای متقاضیانی در نظر گرفته شده است که مایل به تحصیل در یک موسسه آموزشی هستند.

آزمون IELTS General Training برای افرادی طراحی شده است که می خواهند سطح زبان انگلیسی خود را در محل کار یا خارج از کشور ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: https://payju.ir/content/تدریس-آیلتس-در-شیراز

9 ویژگی مهم Yoast SEO


9 ویژگی مهم سرویس SEO Yoast بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از مهمترین اصول برای کمک به بهبود سایت و رتبه بندی آن است. افزونه Yoast SEO برای وردپرس احتمالا یکی از بهترین گزینه ها برای وب سایت ها است. در ادامه این مقاله 9 ویژگی مهم ابزار SEO Yoast را توضیح خواهیم داد. با وبلاگ همراه باشید.

سئو شما هستید

با استفاده از این ابزار می توانید به سئوی محتوا و وب سایت خود کمک کنید و همچنین به عنوان یک پلتفرم آموزشی که برای حل مشکلات پیشنهاداتی ارائه می دهد نیز شناخته می شود.

چرا Yoast SEO؟

این ابزار فراتر از کمک به شما در داشتن یک وب سایت بهینه است.

این افزونه می تواند به عنوان یک سیستم یادگیری استفاده شود زیرا نکاتی را در مورد نحوه حل مشکلات به شما ارائه می دهد.

تنظیمات آن به شما کنترل بیشتری بر نحوه نمایش لینک های سایت شما می دهد.

ترکیب پاراگراف

Yoast SEO ساختار پاراگراف شما را تجزیه و تحلیل می کند تا به ارائه محتوای بهتر و بهتر کمک کند. این شامل اطمینان از طولانی نبودن پاراگراف ها، کوتاه نبودن جملات و وجود کلمات انتقالی است.

این ابزار به مخاطبان شما کمک می کند تا محتوای شما را درک کنند.

اگر مشتری شما قادر به درک محتوا نباشد، می توانید آنها را برای همیشه از دست بدهید و همچنین متقابلاً، اگر محتوا آسان و قابل درک باشد، مشتریان مادام العمر زیادی را جذب خواهید کرد و فروش های متعددی را تجربه خواهید کرد.

چگالی یا شدت کلمه کلیدی

تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در طول تولید یک مقاله یا محتوا تکرار می شود، تراکم کلمه نامیده می شود. یکی از ویژگی های اصلی این افزونه وردپرس شناسایی و پیشنهاد بهترین کلمات کلیدی شماست.

همچنین استفاده از کلمات کلیدی به مقدار کم برای بهینه سازی وب سایت مناسب نیست و تعادل باید به صورت پیش فرض تنظیم شود، با استفاده از افزونه Yoast می توانید تعداد کلمات کلیدی استفاده شده در محتوا، استفاده از کلمات کلیدی بسیار زیاد یا بسیار کم را مشاهده کنید.

خوانایی

جالب اینجاست که محتوای آسان خوان دارای نرخ نگهداری بالاتر و بازدید بیشتر است.

افزونه Yoast SEO برای وردپرس ساختار جمله شما را تجزیه و تحلیل می کند و مطمئن می شود که پست های قابل خواندن ایجاد می کنید.

این کار باعث می شود مخاطب محتوای سایت شما را بهتر درک کند و منجر به ماندگاری و خواندن کامل مطالب شود.

توضیحات متا

به زبان ساده، توضیحات متا یا توضیحات متا خلاصه ای از محتوای سایت را در نتایج جستجو در زیر لینک جستجو شده نمایش می دهد که در جذب بازدیدکنندگان سایت و سئو بسیار مهم است.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این افزونه این است که به شما امکان ایجاد، تنظیم و ویرایش متا توضیحات را می دهد و در صورت کامل بودن محتوا، با استفاده از یک خط رنگی، یک خط سبز نشان می دهد.

پشتیبانی لینک

همه شما می‌دانید که لینک‌های محتوای داخلی یکی از مهم‌ترین عوامل در توسعه محتوا و وب‌سایت شما هستند و همچنین برای ارتباط با بازدیدکنندگان مفید هستند تا به آنها در یافتن محتوای مرتبط دیگر کمک کنند.

تنها چیزی که برای مدیریت کامل این لینک ها در سئو وردپرس با استفاده از افزونه Yoast SEO نیاز دارید این است که لینک های داخلی و خارجی موجود در محتوا را به شما نشان دهد و بررسی کند که آیا محتوا لینک های استاندارد زیادی دارد یا خیر. چطور هستید؟

استفاده از کلمه کلیدی مشابه

بیشتر موتورهای جستجو برای هر پست ایجاد شده به کلمه کلیدی متفاوتی تکیه می کنند تا به صفحات کمک کند بدون رقابت برای موقعیت مشابه، در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشند.

Yoast تمام کلمات کلیدی را که قبلا استفاده کرده اید ذخیره می کند و زمانی که از آنها استفاده کردید به شما اطلاع می دهد.

استفاده از کلمات کلیدی در زیرنویس

جنبه دیگری که گوگل و سایر موتورهای جستجو کمتر به آن توجه کرده اند، عناوین ایجاد شده در محتوا از طریق عنوان است. با این حال، همه این موارد برای ایندکس کردن محتوای شما کار می کنند و نقش مهمی در رتبه بندی کلمات و سایت شما دارند.

Yoast این زیرعنوان ها را بررسی می کند و به شما اطلاع می دهد که آیا از کلمات کلیدی مناسبی استفاده کرده اید یا خیر.

اکثر وب مسترها بر این باورند که گنجاندن کلمه کلیدی حداقل یک بار در عنوان برای موتورهای جستجو و خوانندگان ایده آل است.

لینک های ارجاع

تغییر مسیر لینک های شکسته (301 تغییر مسیر) می تواند به افراد کمک کند محتوای جایگزین شما را پیدا کنند. در حالی که وردپرس می تواند این پیوندها را به طور خودکار تغییر دهد، Yoast SEO به شما کنترل بیشتری می دهد.

اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی

افزونه Yoast SEO برای وردپرس نیز قابلیت به اشتراک گذاری اطلاعات خاص با شبکه های اجتماعی را دارد. اگرچه پست بدون این تغییر همچنان به اشتراک گذاشته می شود، اما می توانید یک تصویر متفاوت به پست اضافه کنید یا یک توضیح خاص برای فیس بوک و توییتر ایجاد کنید.

استفاده از این ابزار به پست‌های شما کمی سفارشی‌سازی بیشتری می‌دهد، که می‌تواند به جذب مخاطب و ایجاد بازدید کمک کند.

تولید محتوا به عنوان یک سئو سایت بسیار مفید در نظر گرفته می شود، این درایو به وب سایت شما کمک می کند تا بیشترین بازدید و دیده شدن را تا حد امکان جذب کند. اجازه دهید سئوی سایت شما برای موتورهای جستجو و مخاطبان شما کار کند.

Yoast SEO یکی از ابزارهای مفید برای بهینه سازی محتوای وب سایت وردپرس است، بنابراین از آن برای ایجاد محتوای مناسب استفاده کنید.

برای بهینه سازی سایت خود چه می کنید؟ آیا هنگام استفاده از روش های سئو متوجه تفاوت در تعامل بازدیدکنندگان شده اید؟


برداشت شده از: https://blogten.ir/nine-important-features-yoast-seo/

مسیر موفقیت تحصیلی را با استادبانک دنبال کنید

مهم‌ترین خدمات تدریس خصوصی استادبانک کدامند؟

یکی از بهترین چیزهایی که می توانید از یک معلم انتظار داشته باشید این است که به شما کمک کند بر نقاط ضعف خود غلبه کنید و در امتحان موفق شوید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان به رشد مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن دست یافت؟ برای رسیدن به بهترین نتایج تحصیلی و موفقیت در تمامی مدارس، مسابقات و دانشگاه های مهم به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

پاسخ به تمام این سوالات می تواند به شما در انتخاب روش مناسب برای یادگیری زبان کمک کند. شما می توانید پاسخ تمام این سوالات را در مجموعه ما بهتر و دقیق تر از هر مرجع دیگری بیابید. فقط 5 دقیقه وقت بگذارید و این مطالب را تا آخر بخوانید، سپس کلمات پاسخ این سوالات اساسی را خواهید یافت.

معلم خصوصی؛ یک راه کوتاه برای یادگیری

گاهی اوقات راه های گران قیمت را برای رسیدن به موفقیت انتخاب می کنیم. به عنوان مثال، برای یادگیری زبان انگلیسی از صفر، ممکن است متوجه شویم که رفتن به آموزشگاه زبان بهتر از برعکس است. اما ما فکر نمی کنیم این سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. این تصمیم اشتباه برای ما گران تمام می شود، زیرا تکمیل فرآیند یادگیری زمان زیادی می برد و ما سال ها این روند آموزشی را سپری خواهیم کرد.

اما اگر راه میانبری از معلم خصوصی وجود دارد، چرا باید به مدارس گران قیمت (از نظر زمان، انرژی و هزینه) برویم؟ وقتی می توانید از یک معلم خصوصی کمک بگیرید، حتی راحت تر و با شهریه یکسان یا کمتر از یک مدرسه. درس های خصوصی ما کوتاه ترین و بهترین راه برای یادگیری است.

مرکز آموزش زبان خصوصی ما برای هر موضوع و مهارتی که ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید، یک معلم واجد شرایط مانند معلم ریاضی پیدا کرده است که روند یادگیری شما را کوتاه کرده و به سطح مطلوب توسعه زبان شما می رسد. اگر در مورد نحوه استخدام معلم در مجموعه خود یا دوره ها و مهارت های بسیاری که در این مجموعه خدمات آموزشی شخصی گنجانده شده است به شما بگوییم، قطعا شگفت زده خواهید شد.

جذب مربیان واجد شرایط

اگر می خواهید زبانی را خارج از پلتفرم های یادگیری حرفه ای و قابل اعتماد یاد بگیرید، پیدا کردن معلمان حرفه ای برای شما دشوار خواهد بود. مجموعه ای مانند گروه مطالعاتی ما یافتن معلم مناسب را از بین بیش از 2000 مربی فعال و واجد شرایط برای شما آسان می کند. برای سهولت در گزینش، همه معلمان را با آزمون های ویژه خود امتحان کرده ایم. به عنوان مثال، سوابق تحصیلی همه این اساتید در مدارس مختلف را بررسی کردیم و به پیشرفت آنها در افزایش تعداد دانش آموزان مسلط نگاه کردیم. مربیان ما فقط به معلمان فعال ما اجازه می دهند دروس مرتبط با رشته خود را که سالها تجربه تدریس در آن دارند تدریس کنند.

تمامی این امتیازات و امتیازات در قالب ستاره و رتبه بندی برای هر معلم نشان داده شده است. بخش سابقه کار و کار معلم این ارزیابی و ارزشیابی را تأیید می کند، زیرا شما می توانید این بخش از مشخصات معلم را به راحتی در پروفایل آنها مشاهده کنید.

معلم را بشناسید تا یاد بگیرید

شناخت و اعتماد به یک معلم خصوصی کار آسانی نیست. آموزش خصوصی و خصوصی معلمان به راحتی در دسترس و قابل اعتماد نیست. هیچ موسسه یا مدرسه ای این اطلاعات را با جزئیات در اختیار شما قرار نمی دهد. اما در مجموعه ما شما می توانید قبل از اولین درس با معلم خود به خوبی آشنا شوید.

با استفاده از قسمت نظرسنجی دانش آموختگان معلم و میزان رضایت آنها از تحصیلات معلم می توانید سابقه و سبک تدریس معلم را بررسی کنید. با استفاده از قسمت رزومه و سابقه تحصیلی هر استاد می توانید تجربه و سطح تحصیلی هر استاد را بررسی کنید و وضعیت و رتبه استاد را در درس های خصوصی مشاهده کنید. در واقع، ما تمام اطلاعاتی را که برای یافتن معلم خصوصی مورد نظر خود نیاز دارید، در اختیار شما قرار داده ایم، که بهترین بخش از این پلتفرم با کیفیت بالا برای آموزش زبان خصوصی است.

هزینه تدریس خصوصی بستگی به بودجه دانشجو دارد

بسیاری از والدین و دانش آموزان به دنبال پاسخی برای این سوال هستند که آیا هزینه آموزش زبان خصوصی به اندازه توانایی هیئت علمی آموزشی است؟ اگر روش آموزش معلم مورد نظر ارزش پرداخت شهریه مقرر را داشته باشد چه؟ با کمک مجموعه ما می توانید مطمئن باشید که با توجه به دانش و توانایی تدریس معلم مورد نظر خود هزینه پرداخت می کنید. زیرا مجموعه آموزشی ما بر اساس دانش و توان تدریس معلمان را استخدام می کند و بر اساس این دانش، چرخه ثبت نام در جلسات آموزشی را تعیین می کنند.

علاوه بر این، اگر قیمت و پرداخت کلاس های خصوصی حداقل به اندازه کیفیت تدریس معلم برای شما مهم است، می توانید بر اساس قسمت رتبه بندی معلمان زبان در وب سایت ما، معلم خصوصی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. ستاره های تا پنج ستاره و نمرات VIP بر اساس سوابق تحصیلی معلمان تعیین می شود.

آموزش کلیه مهارت های حرفه ای و تحصیلی.

مربی شخصی شما باید چه درس ها و مهارت هایی را بیاموزد؟ به هر حال ما با شما هستیم نمونه کار ما می تواند معلمان واجد شرایط ابتدایی و متوسطه مانند کلاس ها و آزمون های فیزیک را معرفی کند. مجموعه ما شامل اساتید حرفه ای برای اکثر دوره های دانشگاهی است. ما حتی می‌توانیم با آموزش مهارت‌هایی مانند زبان‌های برنامه‌نویسی و انواع مختلف نرم‌افزار به شما کمک کنیم تا شغلی پردرآمد پیدا کنید.

مجموعه ما همچنین می تواند معلمان زبان ماهری را برای دریافت کمک هزینه تحصیلی آمریکا و کانادا، کسب نمرات بالا در آزمون های آیلتس و تافل، موفقیت در مصاحبه های شغلی یا مهارت در حرفه و تحصیلات در اختیار شما قرار دهد. برای برقراری ارتباط با زبان‌های رایج امروزی و سراسر جهان، مجموعه ما خدمات آموزشی سفارشی را در تمامی دوره‌های آموزشی پایه و مهارت‌های عملی مانند نرم‌افزار، زبان‌های خارجی، برنامه‌نویسی و موسیقی ارائه می‌دهد.

مسیر موفقیت تحصیلی را با استادبانک دنبال کنید

در صورت استفاده از خدمات آموزشی مجموعه ما، علاوه بر درخواست درس و درس با معلم خصوصی، می توانید از سایر خدمات مجموعه ما مانند دسترسی به مجله آموزشی ویژه مطالعه مقالات و موضوعات علمی در زمینه های مختلف استفاده کنید. همچنین می توانید به راحتی یک معلم خصوصی یا کلاس خصوصی آنلاین را انتخاب کنید. مجموعه ما برای دسترسی به منابع مطالعاتی و نمونه سوالات امتحانی در اختیار شماست.

اکنون برای موفقیت تحصیلی یا موقعیت های رهبری درخواست دهید. زیرا مجموعه ما مجموعه ای مورد اعتماد است و آماده رفع تمامی شبهات از ذهن شما هستیم. با ما خواهید دانست که امکان درخواست وجود دارد، فقط به یک برنامه منظم نیاز دارید. برای شروع کار خیلی دیر است و برای بهترین نتیجه با کارشناسان ما تماس بگیرید. تیم پشتیبانی ما همیشه در خدمت شما هستند تا تصمیمات شما را آسان کنند.

آهنگ جدید مسعود صادقلو به نام «دوا درمون»

متن آهنگ دوا درمون مسعود صادقلو

با گل روی تو اون موهای خوش بوی تو این حسا رقم میخورن


گرمی دو تا چشاته که تا میبینمت این دستام عرق میکنن


تو چشات دوا و درمونه گرمه تابستونه


قلبت مهربونه مهربونه مهربونه


وای دلم دلم دلم عشق ناز خوشگلم


تو اراده کن خودم تنهایی قربونت برمMusicdel | موزیکدل

دو تا شونه خدا داده بهت چالش من شه


محدوده ی تو نقطه آرامش من شه


آخ چه خوبه دارمت رو سرم میذارمت


میخوای جلو همه بگم دیوونه وار دوست دارمت


تو چشات دوا و درمونه گرمه تابستونه


قلبت مهربونه مهربونه مهربونه


وای دلم دلم دلم عشق ناز خوشگلم


تو اراده کن خودم تنهایی قربونت برم


https://musicdel.ir/single-tracks/128780/