مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

کنترل کننده آبیاری شکارچی


حتماً معنی نام دستگاه را متوجه شده اید. از این دستگاه برای کنترل هر چه بهتر سیستم آبیاری استفاده می شود. با نصب کنترلر آبیاری می توانید میزان آبی که برای گیاهان و درختان مختلف مصرف می کنید را به طور دقیق کنترل و برنامه ریزی کنید. در واقع طراحی این دستگاه به گونه ای است که به صاحبان زمین های زراعی و باغداران این امکان را می دهد تا با توجه به برنامه کاری و نوع نیاز خود، برنامه هفتگی، ماهانه یا سالانه ای را بر اساس زمان و میزان آب مورد نیاز برای آن تهیه کنند.

شرکت معتبر Hunter America مجموعه ای از این کنترلرهای هوشمند را برای صرفه جویی در مصرف آب و زمان ارائه می دهد. لازم به ذکر است که بدنه کنترلر هانتر از پلیمر سخت ساخته شده و دارای نمایشگر دیجیتال برای آبیاری قطره ای هوشمند می باشد. کنترلرها جزء ضروری آبیاری قطره ای هوشمند هستند و تمام شیرهای الکتریکی توسط تایمر آبیاری هانتر برنامه ریزی و کنترل می شوند. هر یک از این تایمرها را می توان برای کنترل تعدادی شیر برقی استفاده کرد.

چگونه کنترل آبیاری را تنظیم کنیم؟

همچنین باید بدانید که یکی از بهترین راه ها برای محافظت از چمن، قرار دادن آبپاش در آن است. اما متاسفانه بسیاری از افراد حتی پس از نصب و استفاده از مقادیر کم یا زیاد، نحوه استفاده صحیح از آن را نمی دانند. توجه داشته باشید که اگر بعد از استفاده از Hunter Guard، چمن خود را بیش از حد آبیاری کنید، نه تنها زیبنده خواهد بود، بلکه باعث آبیاری بیش از حد چمن شما می شود و مانع رشد و در نهایت از بین رفتن آن می شود.

از طرفی عدم استفاده از آن به خصوص در ماه های تابستان باغ شما را خشک و بی علف می کند. بنابراین امروزه یکی از بهترین گزینه ها برای آبیاری مسکونی و تجاری استفاده از سیستم بارانی می باشد. کنترلر آبیاری هانتر دارای ویژگی های هوشمند و مزایای منحصربفردی است که به شما این امکان را می دهد تا از طریق سیستم کنترل و بر اساس ماشین حساب زمان بندی، برنامه های آبیاری و روشن/خاموش را به راحتی کنترل کنید.

Runtime Hunter Calculator چیست؟

برای محاسبه میزان آبی که باغتان نیاز دارد، می‌توانید از ماشین‌حساب Hunter Control Uptime استفاده کنید. ناگفته نماند که این حالت ممکن است یک بار در سال رخ دهد، بنابراین سیستم از شما می پرسد که در کدام شهر زندگی می کنید. اگر شهر شما در پایگاه داده نیست، می توانید یکی از شهرهای نزدیک را انتخاب کنید.

دانش فنی کنترل کننده آبیاری

لازم به ذکر است کنترلر آبیاری در دو نوع فضای باز و فضای بسته تولید و عرضه می شود. تفاوت این دو مدل در این است که در مدل بسته با دریافت بازخورد از سنسورهای تعبیه شده در آن و همچنین تجزیه و تحلیل اطلاعات دریافتی، دستورات لازم برای آبیاری را ارسال می کند. اما در یک مدل باز، سیستم قسمت های مختلف را با تغییرات از پیش تعریف شده آبیاری می کند. به همین دلیل نیازی به سنسورهایی مانند: دما، نور خورشید و رطوبت ندارد. لازم به ذکر است که مدل باز کنترلر هانتر هم قیمت مقرون به صرفه و هم انعطاف پذیری بیشتری نسبت به مدل بسته دارد. از دیگر مشخصات تایمر آبیاری هانتر می توان به موارد زیر اشاره کرد.
https://blogstyle.ir/hunter-irrigation-controller/با باتری قابل تعویض در صورت قطع برق (با باتری 9 ولت کار می کند با یک سال پخش)

استفاده از حسگر مشترک برای محافظت از برنامه کنترلر

سازگار با سنسورهای تولید Hunter.

با صلاحدید مدیر

امکان تنظیم برنامه آبیاری سالانه در قالب سه برنامه مجزا

صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب

زمان را می توان با افزایش 1 تا 4 ساعت تنظیم کرد.

وزن استاندارد (قطر 8.9 سانتی متر، ارتفاع 6.4 سانتی متر، وزن 550 گرم)

امکان اتصال به سنسورها برای بهبود فرآیند آبیاری

اتصال به اینترنت و ریموت کنترل (در مدل های مختلف)

انواع تنظیم کننده های آبیاری

Controller Hunter NODE-100 (1 و 2 ایستگاه)

مدل BTT (ایستگاه 1 و 2)

مدل X-Cor (2،4،6 و 8 کانال)

کنترلر وای فای شکارچی مدل X2 (4، 6، 8 و 14 ایستگاه)

برنامه نویس مدل Pro-C (4، 12 و 16 ایستگاه)

نوع I-Cor (پورت 6 تا 42)

نوع ACC2 (کانال های 12 تا 54)

نوع ICC2 (8 تا 54 ایستگاه)

آبیاری آسان و کارآمد با کنترل کننده آبیاری

سیستم کنترل آبیاری یک سیستم اتوماتیک است که توسط صنایع Hunter ساخته شده است. این کنترلر دارای عملکردهای کاربردی بسیاری است که تاثیر بسزایی در صرفه جویی در مصرف آب و زمان شما دارد. مجموعه کنترلر هانتر شامل مدل های زیادی است که از ویژگی های هوشمند بسیاری بهره می برند. علاوه بر این، کنترلر هانتر در برخی از مدل ها مدیریت آب و دسترسی آسان از طریق اینترنت را در سراسر جهان فراهم می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد