مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

بهترین نرم افزارهای مرتبط با اینترنت و شبکه

 


در گذشته‌ای نه چندان دور تنها دستگاه‌های دسکتاپ و یک سری سیستم‌عامل‌های خاص می‌توانستند از قابلیت نرم‌افزاری شبکه استفاده کنند؛ اما امروزه با گسترش فناوری و به‌روز شدن تکنولوژی این نرم‌افزارها فقط محدود به این دستگاه‌ها نشدند و گوشی‌های همراه تبلت­ها و لپتاپ­ها به طور چشمگیری به وسیله این نرم افزارها سازماندهی شدند. در ادامه این مطلب به بررسی بهترین نرم افزارهای مرتبط با اینترنت و شبکه برای شما خوانندگان عزیز می‌پردازیم.

بهتر است بخوانید: ویژگی های بهترین سرور مجازی برای موبایل و کامپیوتر

 

Google Datally

این اپلیکیشن توسط شرکت گوگل برای کاربران اندرویدی که اینترنت گرانی دارند یا همه جا به اینترنت دسترسی ندارند ارائه شده است تا همیشه بتوانند از اینترنت موبایل استفاده کنند و محدودیت سرعت و حجم دلیلی برای عدم دسترسی آن‌ها به اینترنت نباشد از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·      گزارش مصرف روزانه داده‌ها

·       گزارش میزان استفاده از برنامه‌های مختلف

·       نشان دادن نزدیک‌ترین وای فای وهات اسپات­های رایگان

·      تعیین بازه زمانی ۱۰ الی ۳۰ دقیقه‌ای توسط کاربر و استفاده شدن اینترنت فقط بازه زمانی مشخص شده برای کاربر

 

 


Google datally

 

  

Wi-fi sweetspots

از این برنامه می‌توان به عنوان یک طلایاب نیز یاد کرد. اگر شما مودم وای فای و اینترنت را طلا در نظر بگیرید شما می‌توانید با نصب این برنامه بهترین مکان برای اتصال به اینترنت را پیدا کنید که دارای بیشترین سرعت و قدرت سیگنال دهی می‌باشد. این برنامه این امکان را با زدن یک بوق و پیام در اختیار شما قرار می‌دهد که در نهایت شما می‌توانید بهترین مکان برای نصب روتر خود را پیدا کنید.

 

 


                 

Wifi sweetspots

 

AR signal Master

این نرم‌افزار دارای قابلیتی همانند دومین نرم‌افزاری که به شما پیشنهاد کردیم می‌باشد که به مدیریت سیگنال‌های وای‌فای به صورت دو بعدی و سه بعدی می‌پردازد و بهترین نقاط را برای آنتن دهی برای شما مشخص می‌کند با این تفاوت که این برنامه تنها بر روی نسخه ios 11 نصب می‌شود.


AR signal Maste

 

 

 

 

 

 

Filedrop

این نرم‌افزار با استفاده از بسترهای ارتباطی بی‌سیم وای فای به انتقال اطلاعات شما بدون نیاز به کابل یا سیستمی مانند بلوتوث می‌پردازد که برای نسخه ویندوز، مک، اندروید رایگان ولی برای ios نزدیک به ۳ دلار هزینه نصب دارد.


انتقال فایل از طریق وای فای

 

 

 

 

 

 

 

 

Sumsung Max

در رابطه با معرفی بهترین نرم افزارهای مرتبط با اینترنت و شبکه به بررسی یک اپلیکیشن با توانایی افزایش امنیت و کاهش مصرف داده می‌پردازیم. این اپلیکیشن بسیار کاربردی مخصوص سیستم عامل اندروید می‌باشد که به طور رایگان بر روی آن‌ها قابل نصب است.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·       فشرده‌سازی هر آنچه در صفحات وب جستجو می‌شود

·       مصرف کمتر داده

·        شناسایی اپلیکیشن­های پرمصرف

·       رمزنگاری اطلاعات در شبکه وای‌فای ناامن

 

 

 


Sumsung Max

 

 

 

 

 

Network Analyzer

این نرم‌افزار با داشتن ویژگی‌های چون مشاهده اطلاعات شبکه، سرعت شبکه، قدرت سیگنال، دستگاه‌های متصل به وای فای، کنترل پهنای باند، به یک نرم‌افزار کاملاً حرفه‌ای تبدیل شده است که نسخه‌های متفاوتی از آن بر روی دستگاه دسکتاپ، اندروید و ios نصب می‌شود که به وسیله آن می‌توانید شبکه وای فای خانه یا محل کارتان را مدیریت کنید.

 

 

 

 

 


Network Analyzer

 

 

 

 

 

 

 

 

ابرینو

ابرینو یک نرم افزار متصل به شبکه ملی اطلاعات ایران می‌باشد که به شما امکان پشتیبان گیری خودکار از تصاویر، پیام‌ها، دفترچه تلفن و سایر اطلاعاتی که روی تلفن همراه وجود دارد و می‌دهد و به بازیابی فایل­های از دست رفته شما نیز کمک می‌کند. این نرم‌افزار فضای در حدود ۱ ترابایت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا به ذخیره هر اطلاعاتی بپردازند.

 

 

 


ابرینو

 

 

 

 

 

 

 

 

Parental contorl and screen

اگر بخواهیم کاربرد کلی این برنامه را در چند کلمه بیان کنیم می‌توان گفت شما با استفاده از این برنامه می‌توانید فعالیت کودکان خود را کنترل کنید و با استفاده از قابلیت‌هایی مانند بلوک کردن اپلیکیشن­ها، سایت‌ها و نشانه‌های IP، کودکان خود را در فضای مجازی کنترل کنید. همچنین شما می‌توانید با مشخص کردن محدوده خاص، زمان استفاده از گوشی و اینترنت را برای کودک خود معین کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  

Parental contorl and screen

 

 

 

 

آیو تی وی

امروزه افزایش سرعت اینترنت باعث شده است که بسیاری از افراد به تماشای تلویزیون از طریق اینترنت بپردازند. آیو یکی از بهترین نرم افزارهای مرتبط با اینترنت و شبکه می‌باشد که شما می‌توانید در این نرم‌افزار به صورت رایگان و بدون کسر اینترنت به تماشای فیلم‌ها و سریال­های مورد علاقه خود بپردازید. این برنامه در ابتدا یک فضای یک گیگابایتی برای ذخیره فیلم‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد، چنانچه شما تمایل به ذخیره فیلم‌هایی با بیش از این حجم داشته باشید با خرید یک اشتراک ماهانه ناچیز می‌توانید آن را به دست بیاورید.

 

 


نرم‌افزار آیو

 

 

 

 

Wifi Inspector

اگر شما می‌خواهید تعداد افرادی که به شبکه وای فای شما متصل می‌شوند را به راحتی پیدا کنید ما نصب این برنامه سبک و ساده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی به اسکن شبکه خود بپردازید و تعداد افرادی که به دستگاه شما متصل شده‌اند را پیدا کنید و حتی اجازه دسترسی افراد را به شبکه خود ندهید.

 

 

 

 

 

 


Wifi inspectoer

 

 

 

ما در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین نرم افزارهای مرتبط با اینترنت و شبکه پرداختیم. چنانچه شما عزیزان برنامه‌ای را پیشنهاد می‌کنید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.