مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

مجله بدون مرز

مجله ای بدون مرز

برای پاکسازی به دکتر یا آرایشگاه نروید

پوست شما تاثیر زیادی در زیبایی شما دارد. مراقبت از پوست یکی از رازهای جوان و زیبا نگه داشتن صورت است. همانطور که می دانید روش های زیادی برای پاکسازی پوست وجود دارد و پاکسازی پوست در سالن زیبایی انجام می شود، اما درمان خانگی همیشه یکی از بهترین روش ها با عوارض کمتر است.
در این مقاله قصد داریم راه های بسیار ساده ای را برای تمیز کردن پوست در خانه به شما پیشنهاد کنیم و با استفاده از آنها پوستی نرم، زیبا و جوان داشته باشید.

پوست را تمیز کنید و به صورت عطر بزنید
عطرها یک داروی ارزان و بسیار موثر برای درمان منافذ مسدود شده و پاکسازی عمومی صورت در خانه هستند. هزینه پاکسازی پوست در آرایشگاه بسیار بالاتر است. این روش منافذ مسدود شده را باز می کند و امکان پاکسازی و ضدعفونی انواعی که وارد پوست می شوند را فراهم می کند.
یک کتری را از آب پر کنید، روی آن را بپوشانید و روی اجاق بگذارید تا آب گرم شود. وقتی آب آنقدر داغ شد که بخار شود، برگ های چای را از روی حرارت بردارید. یک حوله را روی سر خود قرار دهید و با بخار روبرو شوید. اجازه دهید بخار به مدت 10-15 دقیقه به پوست شما نفوذ کند و صورت خود را تقریباً خیس کنید. سپس به آرامی صورت خود را خشک کنید و از یک تونر صورت (برای متعادل کردن PH پوست) و یک مرطوب کننده سبک (برای جلوگیری از خشک شدن پوست) استفاده کنید. دو بار در هفته صورت خود را لایه برداری کنید تا منافذ پوست باز شود و پوست شما جوان به نظر برسد.

عسل برای پاکسازی پوست:
روش اول: فقط عسل
کمی عسل را مستقیماً روی پوست بمالید، بگذارید به طور طبیعی خشک شود، سپس آن را با آب بشویید.
این روند ساده را یک بار در روز تکرار کنید.
روش دوم: عسل، آرد نخودچی و شیر
باید یک یا دو مقدار عسل و شیر را با هم مخلوط کنید، سپس یک قاشق چایخوری آرد نخودچی را به مخلوط اضافه کنید، خوب هم بزنید تا ماسک شود، سپس آن را روی صورت و گردن خود بمالید. دقیقه و با آب گرم بشویید. فراموش نکنید که این کار را یک بار در هفته تکرار کنید.

روش سوم: عسل و دارچین.
دارچین توانایی جلوگیری از رشد باکتری ها روی پوست را دارد و عسل به عنوان یک آنتی بیوتیک قوی و طبیعی عمل می کند.
بنابراین مخلوط عسل و دارچین راه حل خوبی برای سفید کردن و پاکسازی پوست است.
مقدار مساوی عسل و دارچین را با هم مخلوط کنید و این خمیر را روی پوست خود بمالید و 12 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس با آب گرم بشویید.

اسکراب پاک کننده پوست:
پس از تمیز کردن پوست، باید پوست مرده صورت را بردارید، منافذ را ببندید و پوست را تمیز کنید. پوست را مرطوب کنید و پاک کننده را با حرکات دایره ای بمالید. روی پوست فشار دهید، اما نه خیلی محکم. پوست خود را برای چند دقیقه اسکراب کنید. صورت خود را با یک حوله تمیز بشویید و خشک کنید. اسکراب باعث آرامش و آماده سازی پوست برای مراحل بعدی پاکسازی می شود. می توانید از پاک کننده های آماده استفاده کنید یا با مخلوط لیمو و شکر جاروبرقی درست کنید.

مواد پاک کننده طبیعی پوست برای پاکسازی پوست:
مخلوطی از آرد برنج و ماست به تنهایی می تواند یک پاک کننده پوست خوب باشد. همچنین آب گوجه فرنگی، سرکه سیب، روغن درخت چای، روغن نارگیل، سفیده تخم مرغ، نعناع، ​​جوش شیرین و لیمو می توانند به راحتی پوست شما را تمیز کنند.

برای پاکسازی پوست از ماسک استفاده کنید:
پس از رفع جوش های سرسیاه و آکنه های زیر پوستی و تشکیلات پوستی که باید بلافاصله پس از کشیدن سیگار انجام شود، از ماسک صورت ماست و جوانه گندم (یک قاشق غذاخوری ماست کم چرب با یک قاشق چایخوری آرد جوانه گندم یا نان سبوس دار مخلوط با آرد) استفاده کنید. ماسک نشاسته یک قاشق ماست بدون چربی را با یک قاشق چایخوری نشاسته مخلوط کرده و با حرکات ماساژ به آرامی روی پوست بمالید و بعد از یک ربع با آب سرد بشویید.

مرحله آخر کرم تونیک و مرطوب کننده است
پس از شستن ماسک نرم کننده از روی صورت خود، از یک تونر خانگی مانند مخلوط آب خیار و گلاب استفاده کنید تا PH پوست خود را متعادل کند. در نهایت از یک مرطوب کننده برای پوست خود استفاده کنید. می توانید مراحل تمیز کردن را انجام دهید. یک بار در هفته. آن را امتحان کنید تا اثرات عالی را ببینید.

از چه موادی برای تمیز کردن پوست خود استفاده می کنند؟
اسید سالیسیلیک 2-5% و اسید میوه 10-15% برای تمیز کردن پوست استفاده می شود. این مواد به صورت بیمار زده می شود و در نتیجه لایه پوست برداشته می شود. خود بیمار می تواند شب ها اسید میوه 10 درصد را روی صورت بمالد و صبح آن را بشویید. به سادگی لایه شاخی و بی فایده پوست را از بین می برد. بعد از پاکسازی اگر پوست خشک است باید از مرطوب کننده استفاده کرد اما اگر پوست چرب باشد چیز خاصی لازم نیست پس کار خاصی نیست که فرد انجام دهد.
این کرم‌های اسید میوه علاوه بر پاک‌سازی پوست، روشن‌تر هم می‌شوند، به این معنی که پس از مدتی استفاده، سطح پوست روشن‌تر و رنگ پوست روشن‌تر می‌شود و بافت‌های بین‌المللی را ترمیم و بازسازی می‌کند. . از چرم بهتر است از 18 سالگی پوست را تمیز کنید، اما بهتر است از زمانی که فرد شروع به راه رفتن می کند از ضد آفتاب استفاده کند. برای جلوگیری از پیری از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.  https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/

گروهی از محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان پاک کننده شناخته می شوند. آیا این محصولات می توانند پوست را تمیز کنند؟
دیدن؛ دارو ماده ای است برای تسکین بیماری ها و پیشگیری از عوارض و بیماری های خاص با تغییر عملکرد ساختارها یا اندام های بدن، اما در مقابل، لوازم آرایشی پوست است. محصولی که معمولاً روی مو یا ناخن استفاده می شود یا روی آن اسپری می شود. اسپری شده به صورت پودر یا هدف از استفاده از این محصولات زیبایی تمیز کردن پوست است. زیبا و جذاب تر شدن؛ به این ترتیب با ساختار و عملکرد پوست تداخلی ایجاد نمی کند. تمیز کردن یا شستن محصولات آرایشی و بهداشتی؛ محصولات مرطوب کننده و سفت کننده یا سفت کننده به 3 گروه تقسیم می شوند.

فواید پاکسازی پوست
این روش پوست را تمیز کرده و آن را سالم و براق می کند
پوست را تغذیه می کند و گردش خون را فعال می کند.
کاهش جوش، آکنه و حساسیت های پوستی.
برنزه شدن پوست را کاهش می دهد. پوست را جوان می کند و چربی و عرق را از بین می برد.

هر چند وقت یکبار باید پوستمان را تمیز کنیم؟
می توانید هفته ای یک بار پوست خود را تمیز کنید.
مراقبت از صورت چیست؟
فیشال یک درمان پوستی است که منافذ پوست را باز می کند، سلول های مرده پوست را از بین می برد و مشکلات رایج پوست را با استفاده از ماسک هایی که برای پوست شما مناسب هستند درمان می کند. پوست صورت را جوان و تغذیه می کند و ظاهری شاداب، جوان و سالم به آن می بخشد.

عوارض پاکسازی پوست صورت در آرایشگاه
پاکسازی پوست از دیگر کارهایی است که نباید در آرایشگاه ها انجام شود اما می توان آن را انجام داد. بیشتر بازدیدکنندگان آرایشگاه ها، نوجوانان و جوانانی هستند که مستعد آکنه هستند. اگر متخصص زیبایی ناآگاه باشد و اصول مراقبت از پوست را نداند و به بهانه پاکسازی پوست و ویتامین تراپی از کرم های مختلف، سنگین و چرب استفاده کند، باعث تحریک شدید آکنه می شود.

تمیز کردن صورت با دستگاه
پاک کننده صورت یک ابزار پاک کننده پوست است که می تواند برای عملکرد بهتر یک پاک کننده طبیعی صورت استفاده شود. این دستگاه پوست را عمیقا تمیز می کند، منافذ را به حداقل می رساند و مزایای ضد پیری را ارائه می دهد. https://fatemehhabashi.com/
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد